Vierailija

Minulla on raskausviikkoja tänään tasan 17. Torstai-iltana tuli pari pientä supistusta (silloin siis rv 16+5) ja siitä eteenpäin on tullut aamuisin ja iltaisin muutamia pieniä supistuksia. Nuo tuollaiset pienet " harjoittelusuistuksethan" on ihan normaaleja viikosta 20 eteenpäin. Mahani koko on myös vähän suuri viikkoihin nähden.

Olenkin miettinyt, josko raskauteni onkin luultua pidemmällä, kun ne viimeiset kuukautisetkin oli aika epämääräiset. Mutta voidaanko nykytekniikalla enää erehtyä viikoista? Olen käynyt kaksi kertaa ultrassa ja sikiön koko on täsmännyt viikkoihin. Nykyiset ultrat ovat erittäin tarkkoja, mutta toisaalta kysehän on loppujen lopuksi vaan milleistä. Tosin ensimmäisen potkun tunsin vasta kaksi päivää sitten ja tämä on kolmas raskauteni.

Voisinko siis olla pidemmällä raskaana vai pitäisikö huolestua supistusten aikaisesta vaiheesta? Minulla on huomenna neuvola, mutta siellä on joku kesäsijainen, joten en tiedä, kuinka hyvä tieto hänellä on asiasta.

Onko teillä muilla kokemusta/näkemystä asiasta?

Kommentit (2)

ja kohdun venyminen lisää supistusherkkyyttä. Uskoisin, että raskausviikot on määritetty oikein, jos olet käynyt kahdessa ultrassakin. Potkut tunsin itse samoilla viikoilla kuin ekat supistukset. Onnea odotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat