Vierailija

Ihme juttu, lähes 10 vuoden takainen ihastukseni lähetti meiliä. Asumme kaukana toisistamme emmekä ole nähneet vuosiin.

Minä vain olin silloin se ihastunut osapuoli, en tiennytkään että hänkin oli ajatellut minua " lämmöllä" . Voihan vihne! Meillä ei koskaan ollut mitään juttua, tervehdittiin vain ja satunnaisesti juteltiin. Mutta kai sitten olisi voinutkin jotain olla, ja meistä olisi ehkä sittenkin voinut jotain tullakin. Nyt molemmat jo perheellisiä, enkä minä ainakaan ala säätämään yhtään mitään. En todellakaan.

Ajatukset nyt vähän harhailee. Miksi ei mitään silloin lähtenyt liikkelle? Ja miksi ottaa yhteyttä nyt, vuosien ja vuosien päästä? Silloin aiemmin olisin ollut kuin tarjottimella!

Onko muille tullut vastaavaa eteen?

Kommentit (25)

Itsekkin laitoin meiliä yhdelle vanhalle viritykselle ihan vaan mielenkiinosta mitä voisi tapahtua.

Olen ihan onnellisesti naimisissa, mutta joskus vaan pitää hiukan kokeilla omia rajoja.

jos/kun elämä on hyvin tasaista ja yllätyksetöntäkin, vaikkei olisi edes onnetonta. Perhe-elämähän on just sellaista varsinkin kun lapset on pieniä. Sitä on turha enää miettiä, että ehkä olis kuitenkin voinut silloin olla jotain.. koska totuus on ettei olisi voinut kuitenkaan olla. Suhteet kyllä tapahtuvat jos niin on tarkoitus, ja jostain syystä ei motivaatio tai elämäntilanne ollut kummallkaan teillä sellainen että olisitte todella tehneet asian eteen jotain.

Tästä syystä ihmiset kannattaa sekoilla ja kokeilla seurustelusuhteita ja paljon muutakin elämässä riittävästi ennen varsinaista sitoutumista ja perheen perustamista, ettei tarvitse sitten myöhemmin muita loukata tai edes haikailla kaikenlaisten ihastumis ym. kokemusten perään. Itse olen suhteita ja paljon muutakin hölmöilyä ja jännitystä läpi käynyt aikoinaan ja tiedän ettei ne tee minua onnelliseksi, ainakaan sitä hetkeä kauempaa.

Sinulle sanoisin vielä, että nauti kutkuttavasta tunteesta ja ilahduttavasta yhteydenotosta, mutta älä anna hänen sotkeentua elämääsi, edes tunnetasolla. Jos sinulla on mukava perhe ja edes kohtuullisen hyvä mies, niin sitoudu siihen, sillä hetken hurmat ei vie kuin perseelleen - muidenkin kuin oman elämäsi. Rentouttavaa kesää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täytyy myöntää, että minäkin olen tätä ihastustani ajatellut aina silloin tällöin. En kuitenkaan ole edes harkinnut minkäänlaista yhteydenottoa. On vain kiva ollut muistella sitä suunnatonta ihastumisentunnetta vuosien takaa.

Elämä on kuitenkin tässä ja nyt, ei menneisyydessä. Tunnetta on arki nytkin pullollaan, en tarvitse etsiä sitä jostain sellaisesta, jota ei koskaan ollut.

ap

Eräs kaveri saa aika usein tuon tyyppisiä viestejä. (en tiedä onko niin erityisen ikimuistoinen mutta ehti tapailla montaa miestä ennenkuin vakiintui 35-vuotiaana). Häneltä tulee joskus niitä loistavia viestejä että " et IKINÄ usko kuka otti yhteyttä" . Ja useimmiten ne ovat olleet juuri niitä mitä en koskaan olisi arvannut, tuskin muistanut. 22

Miehillä on joskus ihan älytön tarve ottaa yhteyttä johonkin vanhaan exään tms, viestitellä pari kertaa ja lopettaa taas. En minä tiedä mistä se johtuu, on kai joku yritys kokeilla vähän kepillä jäätä että oliskos sitä vientiä vielä. Kavereilla ihan samanlaisia kokemuksia.

nykyinen lakkaa kiinnostamatta. Itselläni on USEITA vanhoja poikaystäviä ym. jotka ottavat vuosien päästä yhteyttä.

Myös nämä lauseet kuulet kaikilta miehiltä ja he toistavat niitä jokaiselle naiselle: sä olet niin ihana, mulla ei ole koskaan ollut mitään tällaista, en ole koskaan rakastanut ketään näin, sä ole todella kaunis, ei ole ollut ketään näin kaunista aiemmin ja plaa plaa. Aina sama virsi. Joka kerta ja sitten vuosien päästä taas " kysellään kuulumisia" .

Vaihda sähköpostiosoitetta ja puhelinnro ja pistä salaiseksi. Ei vanhat vainoa enää.

Vierailija:

Lainaus:

Itsekkin laitoin meiliä yhdelle vanhalle viritykselle ihan vaan mielenkiinosta mitä voisi tapahtua.

Olen ihan onnellisesti naimisissa, mutta joskus vaan pitää hiukan kokeilla omia rajoja.

Hei 4, komppaan sinua. toi oli kuin suoraan mun näppiksestä...

just samanlainen tilanne ja pikkuhiljaa alettiin kirjottelemaan sähköpostitse enemmän, enemmän ja enemmän... lopulta en muuta tehnyt kun roikuin salaa koneella ja tilanne meinas päästä kokonaan käsistä. Ajattelin, että tuolla on nyt se joku oikea todella minua varten. Ja niinhän siinä kävi, että tavata piti ja sänkyhommiinhan sitä lopulta päädyttiin... sitten oli pakko lopettaa kaikenlainen viestittely kokonaan.

Nyt niitä rippeitä täällä kokoillaan ja yritetään pitää perhettä pystyssä. Onneksi mies oli sentään perheetön, ettei siitä tartte huonoa omaatuntoa kantaa. Siis varoitan, homma voi helposti karata käsistä... ei silti, ihanaa oli (punastuttaa ja kuumottaa pelkkä ajatus).

Meillä oli jonkunlainen ihastus menossa aikoinaan, mutta tapasin nykyisen mieheni ja aloin seurustella vakavasti. Tavallaan kaikki jäi jotenkin auki tämän toisen miehen kanssa ja siksi sitten vuosien kuluttua otin häneen yhteyttä. Kaipasin häntä siinä vaiheessa todella paljon.

Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, en onneksi tavannut häntä.

Vaihdettiin muutama viesti ja sitten päätin että on vain päästettävä menneisyydestä irti.

Enää sen jälkeen en ole häneen ollut yhteydessä. Toki joskus ajattelen häntä, mutta olen tajunnut ettei meitä ollut tarkoitettu yhteen.

Onneksi en lähtenyt hölmöilemään ja tuhoamaan perhettäni niiden hetkellisten tunteiden takia.

Saathan toki ap nauttia siitä kutkuttavasta tunteesta, mutta en suosittele menemään sen pidemmälle.

toiset ovat vain arjenkestäviä ja tasaisia, toiset tarvitsevat jännitystä ja säpinää läpi koko elämänsä.

En usko yhtään, että perusteellinen sekoilu nuorena suojelisi myöhemmin miltään " keski-iän-kriiseiltä" . Joillakin on aina joku kriisi päällä.

Mutta kieltämättä menneisyyden tunteet ovat kivan kutkuttavia. Kyllä tämä jää ihan tähän ihmettelyn tasolle. Jos vielä jotain viestiä häneltä tulee, niin en aio vastata. Kyllä oma mies kuitenkin on se, kenen kanssa elän ja haluan elää jatkossakin, arkea.

ap

Entäs jos olisinkin ollut vapaa ja innokas? Olisin varmaan saanut seuraa helpostikin... Tosin en kenenkään liittoa halua rikkoa. En vaikka kuinka olisi ollut ihana mies ja kuinka olisin itse ollut vielä vapailla markkinoilla.

arvaa mitä?!!!!

ihan tässä just lähipäivinä surffailin suomi24, ja siellä joku mies tuskaili saman asian parissa!!!

että uskaltaako hän laittaa vanhalle ihastukselleen vuosien takaa meiliä!!

ootas, koitan ettiä sen, että onko sama tyyppi kenties ;))

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat