Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen uusi tulokas täällä, mutta lueskellut suurella mielenkiinnolla teidän kokemuksia ja tarinoita.

Tuntuu silti että täällä kaikki on jo siinä " tekovaiheessa" eikä enää sellasessa vauvakuumeessa että epäröintiä on ilmassa. :)

Täällä nimittäin täti tällähetkellä kylässä, mutta kauan ollaan kihlatun kanssa vauvasta haaveiltu ja nyt seuraavaa ovista odotellaan.

Kuitenkin on tosi varovainen ja ehkä pelokaskin olo, kun tosissaan ensimmäinen se olisi jos olisi.

Te kaikkia intoa ja vauvajuttuja puhkuvat neidit ja rouvat, ja miksei mun kohtalotoveritkin, onnea yrityksiin! :)

(ei tällä viestillä mitään päätä eikä häntää ollut, mutta piru vie kun vauvattaa niin vempulasti!)

Kommentit (7)

Itsekin vasta aloittelin tänne kirjoittelun, lukenut olen jo pitkään tätä keskustelupalstaa. Meillä on myös miehen kans pitkään ollut puheissa vauvat ja niiden " hankinta" . Eihän niitä tosiaan noin vaan tehdäkään. Mulla on vauvakuumetta välillä tosi paljon, välillä taas huolettaa et entä jos ei pärjääkään? ja entä jos alkaa ikävöimään menetettyä vapautta? Että jos vaikka odotettais vielä vuosi..?

Eiköhän se ole normaalia että mietityttää ja harkitsee, onhan tässä kyse tosi isosta asiasta. Elämä varmasti muuttuu lapsen myötä. Meillä mies haluais vielä odottaa syksyyn kunnon yritystä, on ulkomaan matka silloin. Myöntyi onneks siihen et kokeillaan jo heti kesällä, aika epätodennäköistähän se olis heti tulla raskaaksi.

Eli et varmasti ole ainoa joka epäröi! Uskon että sit joskus kun vihdoin tulee raskaaksi(toivottavasti tulee..), kaikki epäröinnit on taakse jäänyttä elämää. Paljon onnea yritykseen =)

Eli ihan normaalia tuo on:) Vauva muuttaa elämän totaalisesti eli ihan hyväkin, että sitä muutosta pohtii ja hieman jännittääkin. Mutta kannattaa vain uskoa, että hyvin kaikki menee.

Kuitenkin kun teillä näyttää tuota kuumetta olevan, niin sanoisin että go for it! Onnea yritykseen!

K + poika05 + vauvahaave

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitoksia vain! :)

Sata ja miljoona kertaa ollaan nyt pohdittu,punnittu ja harkittu tätä asiaa niin heti heinäkuun alussa ovis-aika pyhitetään vauvahaaveen toteuttamiselle :))

jänskättää! :)

Se on jännä juttu tuo epäröinti.Meillä on kolme lasta ja neljättä kuumeilen.Jokaisen kohdalla vaikka kova vauvakuume on ollut, myös epäröinti jossakin kohtaa on aina nostanut päätään.Tietysti ennen ensimmäistä vauvaa asioita tuli pohdittua nurin ja oikein päin.Sehän on varmaan myös osa sitä äidiksi valmistautumista.Mutta kyllä se oma pieni mussukka on niin ihana kun saa syliinsä.Koko oma maailma mullistuu ihan kokonaan.

Tsemppiä!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat