Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Koira puri minua käteen ja haava on sellainen suht syvä hampaanjälki.

Ensiksikin, onko jäykkäkouristus voimassa kun se on annettu 2/05?

Pitäisikö mennä näyttämään lääkäriin tai terveydenhoitajalle? Vai yritänkö vaan itse parannella haavaa?

Kommentit (20)

ja jos koira ihan hyökkäämällä puree, niin kyllä se piikille joutaa.

Minua on purrut koira kahdesti: eka kerralla se oma koira ja vahinko. Sylissäni oli vieras koira ja oma oli mustasukkainen, niille tuli rähinää, käteni jäi erotellessa väliin. Olisi pitänyt älytä kiskoa takajaloista...Heti huomattuaan mokansa koira oli hyvin häpeissään asiasta. Toisella kerralla tuntematon koira hyökkäsi ja puri yks kaks ilman syytä, kun ohi kävelin. Onneksi oli paksu nahkahanska kädessä, mutta silti tikkasi siitä läpi jäljet käteen. Ilman hanskaa olisi käynyt valtimoon asti. En tiedä lopetettiinko sitä koiraa, mutta rikosilmoituksen tein.

Ja itse kasvatan koiria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jäykkäkouristusrokotus on voimassa 10 vuotta, eli 10 vuoden välein on otettava tehosterokotus. Mikäli matkailet " riskialueilla" , niin tehoste kannattaa ottaa esim. 5 vuoden välein.

Mutta hei; käy siellä lääkärissä.

ja kun heti pesee itse ja desinfioi huolella eikä turhaa pidä siteitä vaan antaa parantua (ja kuivua) niin en tarvinnut lääkäriä ja hengissä vieläkin olen.

hullu rottweiler tappajakoira joka eilen innostuessaan kolhasi kättäni etuhampaalla niin että jäi jälki ja vielä raapaisi kynnellään niin että iho meni rikki.. apua! Ja kerran samainen koira nappasi kädestä kiinni kun pidin suuta väkisin auki (annoin lääkettä) ja miehen takin sen rikkoi kerran kun mies leikki sen kanssa ja ne leikkii niin, että koira saattaa napata kädestä kiinni ja sitten vielä jäi hammas kiinni takkiin. kyllä nyt varmaan täytyy viedä piikille..

Voi jessus! Tilanteita on erilaisia!!!

meillä tuttava perheessä juuri koira tuttavaperheen miestä käteen. meni lääkäriin ja sai kuurin joka ei tehonnutkaan käsi turposi ja joutui sairaalaan suonensisäisesti annettiin antibiootit että alkaisi tehoamaan. tikkejä siieh nei laiteta koska mätä ja bakteerit on päästävä pois.

ai niin ja tuttavaperheelle eläinlääkäri sanoi että aina kun koira puree on mentävä lääkäriin koska koiralla paljon pöpöä.

Vierailija

Minun koira on pelokas mutta voimakas ja on purrut ihmisiä ennenkin, jos he astuvat vahingossa tämän päälle. Nyt se puraisi 12-vuotiaalta lapselta varpaan auki. Emme kuitenkaan ole missään nimessä luopumassa hänestä. Koira on pian jo 13 vuotias.. Hän on ollut meillä koko ikänsä ja rakastamme sitä<3

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat