Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sama juttu joka kesä. Rusketun tosi helposti, vaikka en ota aurinkoa, olen vain paljon lasten kanssa ulkona. Pidän tarkkaan huolen, että kenenkään iho ei pala. Aina joku tuttu, johon törmää, tokaisee, että " oho, oletpa palanut pahasti" tai " kauhea kun ihosi on punainen" . En ole yhtään palanut, enkä varmasti punainen. Ärsyttäviä tuollaiset kommentit.

Kommentit (16)

itse saan noita samoja kommentteja, ja totta hemmetissä olen palanut. Kaverini sen sijaan on ruskea kuin käpy, eikä yhtään palanut, eron huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta omasta mielestäsi ei?! Onko muut ihan oikeasti väärässä? Jotenkin vaikuttaa nyt siltä, että sinä itse et tajua ihosi olevan punainen.

Nimimerkillä eilenkin näkyi näitä " kauniisti ruskettuneita" suomalaisia pilvin pimein...

Auringossa saatan helposti olla pitkiäkin aikoja ja palaakin pahasti, enkä huomaa sitä välttämättä ennen kuin tulen kotiin. Minä ainakin olen kiitollinen siitä, jos joku huomattaa, että olen palanut.

tietenkin olen monesti epäillyt itseäni ja näköäni, ja kysellyt asiaa mieheltäni tai monilta ystäviltäni, jos olen vaikka jotenkin sokea, että en aikuisena ihmisenä asiaa muka tajuaisi, ja he ovat ihmetelleet miksi kyselen, kun en takuulla ole palanut, vaan vain melkoisen ruskea. No kyseessä ei ole maailman tärkein asia, mutta hassuahan se on ja kummallista, kun joku töräyttää, että oletpa palanut, ja muut läsnäolevat alkavat kummastelemaan, että ai mistä ihmeen kohtaa, kun ei näy. Ap

varmaan samanlaisia ihmisiä, kuin ne kaverini, jotka kamppailevat paino-ongelmien kanssa jatkuvasti ja kyselevät aina silloin tällöin minulta hoikalta ihmiseltä, että olenko raskaana,kun näytän ihan siltä. Ehkäpä nämäkin ihmiset ihailevat jostain syystä rusketusta, en tiedä miksi, ja ovat itse näitä kalpeanaamoja, jotka eivät rusketu ja piikittävät siksi siitä, mistä nyt voivat.

jos joku sitten sattuisi vahingossa polttamaan ihonsa, miksi siitä pitäisi toisten sanoa, eikö sitä itse muka tietäisi. Ihan sama, kun sanoa jollekin, että onpa sulla likainen tukka, miksi?

likainen tukka mielestäni, ehkä ennemminkin tyyliin epähuomiossa vihreäksi värjätty tukka konservatiivisen ihmisen päässä...

Vierailija:

Lainaus:

jos joku sitten sattuisi vahingossa polttamaan ihonsa, miksi siitä pitäisi toisten sanoa, eikö sitä itse muka tietäisi. Ihan sama, kun sanoa jollekin, että onpa sulla likainen tukka, miksi?

Vierailija:

Lainaus:

sitä paitsi ihotautilääkärin suusta: " rusketus on aina merkki ihon vaurioitumisesta, terve ja kaunis iho ei ole ruskea saati punainen" .

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat