Vierailija

Tietääkö joku? Kyseessä nopea moottorivene ja merellä.

Kommentit (17)

Miks sitten suurin osa huvipuiston laitteista on kielletty raskaana oleville? Ei se varmaan hyvääkään tee jos on kauheassa hypytyksessä ja pyörityksessä! Mä olen kerran ollut moottoriveneessä raskaana (olin viikolla 20) ja vaikka mahaa ei edes juurikaan ollut, otti ne tärinät sen verran kunnon päälle että toista kertaa en menisi. Alkoi mm. supistaa vaikka viikkoja olikin noin vähän. Ei mitenkään miellyttävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän vene tärisee ja pomppii sen verran kovassa vauhdissa ja aallokossa että en menisi kyytiin jos olisin raskaana! Mutta pitää muistaa että veneellä voi ajaa myös niin ettei se pompi paljoakaan ja tärise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

niin veneily on sitten varmaan vielä pahempaa koska siinähän tärähtää joskus niin pahasti että menee vatsanpohjat solmuun vaikkei olis raskaanakaan. Itse ratsastin kyllä mutta en olisi mitään harjoitusravia mennyt.

Anteeksi, mutta ei todellakaan ole. Mieti tuota uudelleen sitten 24. viikon jälkeen. Tosin sittenkin saa hytkyä ja pomppia ihan niin paljon kuin haluaa, ellei nyt kohdunsuu ole auki tai muuta ihmeellistä.

Minä sain nimittäin alkuraskauden keskenmenon seuraavan päivänä, kun olimme joutuneet veneellä myrskyyn ja jouduimme turvautumaan venetaksin kyytiin päästäksemme takaisin kotiin. Venetaksi oli siis ihan kunnon vene, mutta silti heittelehdin veneessä aika lailla. Seuraavana aamuna alkoi vuoto...

Se sattuu oikeesti persuuksiin ja vatsa tulee helposti kipeeksi :( Kun vene jysähtää aaltoa vasten ja putoaa aallolta niin se kuulkaa tuntuu!!!

En lähtisi raskaana sellaiseen tärinään!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat