Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (7)

22-vuotias äiti esikoisensa kanssa. Ja niillä käy rouvan äiti tai anoppi siivoomassa ja laittamassa ruokaa. Ja kerran viikossa kodinhoitaja pesee pyykit jne. Ja kaikki siksi kun vauva valvottaa......ei kuulemma jaksa tehdä itse mitään koskaan.......

Vierailija:

Lainaus:

...oli kovassa syynissä koko raskausajan. Raskaus ja synnytys meni ihan mallikkaasti, mutta mamma ei tahtonu millään pärjätä alle 8 tunnin yöunilla. Joutui tosi paljon käyttään alussa kodinhoitajaa, että sai päivällä nukuttua.

Jaa nuoret äidit ei väsy alle 8 tunnin yöunilla tai tarvitse kodinhoitajaa?!

Ikä se vaan painaa meitä eläkemammoja?

Mä sain nuorimpani 43-vuotiaana ja mulla oli siinä vaiheessa kotona 4-vuotias ja 1,5-vuotias ennestään. En tosiaan voinut nukkua päivällä ja vauva söi alkuviikot tunnin välein. Olin väsynyt mutta ei mulla mitään kodinhoitajaa ollut. Mieskin oli töissä eikä edes isyyslomaa pitänyt. Ja isommat ei tosiaan olleet missään päivähoidossa vauvan synnyttyä.

Eiköhän tuo siis ole enemmän yksilöllistä kuin ikään sidottua mitä kukin jaksaa. Mä olin väsynty mutta en niin väsynyt etten olisi selvinnyt kaikesta ihan hyvin.

Eikös tälläkin palstalla ole nämä monet nuoret mammat jotka kaipaa omaa aikaa harrastuksille ja kapakkakierroksille. Ja kodinhoitajia apuun tai vähintään omia vanhempia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...oli kovassa syynissä koko raskausajan. Raskaus ja synnytys meni ihan mallikkaasti, mutta mamma ei tahtonu millään pärjätä alle 8 tunnin yöunilla. Joutui tosi paljon käyttään alussa kodinhoitajaa, että sai päivällä nukuttua.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat