Vierailija

Kommentit (22)

Yks vuotias vinkuu ja huutaa ja karjuu kaiken aikaa. Oon kanssa niin väsyny, tää palsta on suunnilleen ainoa henkireikä...

Välillä tosiaan tuntuu että laitan pakettiin koko tenavan ja lähetän timbuktuun :)

Koitetaan nyt vaan jaksaa kyllä se elämä taas hymyilee pian ja lapsikin on maailman suloisin ja ihanin :0) TSEMPPIÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on vaan tällä hetkellä tosi rankkaa nukkumisen kanssa. Nytkin on vinkinut 2 tuntia lahkeessa... Oon yrittänyt 2 kertaa nukkumaan ja lapsi vaan huutaa pää punaisena tuolla sängyssä. Kaikki kotityöt on tekemättä ja ruokakin pitäisi ruveta laittamaan... Että minä inhoon tämmösiä päiviä! Ja pisteenä iin päälle, viime yökin meni todella huonosti. Ajattelin että saan itekin vähän levätä kun tuo lapsi nukkuu mutta ei...

Oikeesti kukaan muu ei ymmärrä miltä tuntuu kun lapsi ei nuku kun kohtalotoveri. Meidän taapero ei ole koskaan elämässään nukkunut päiväunia kuin vartin kerrallaan. On pidetty unikoulut ja kaikki maailman metodit ja konstit kokeiltu, mutta ei. Meillä mennään päivät säännöllisen rytmin (juu ulkoillaan kyllä!) mukaan, mutta ei apua. Ei nuku niin ei. Nukahtaa kyllä, mutta herää taas vartin päästä eikä nykyään nukahda enää sen jälkeen. Yöllä nukkuu paremmin mutta ei mitään kokonaisia öitä kuitenkaan. Että se siitä " nuku kun lapsesikin nukkuu" -neuvosta väsyneelle äidille. Koita jaksaa...

Haukkukaa vaan ihan rauhassa! Kaikki muuthan täällä onkin superäitejä... Kyllä minua alkaa väsymys painaa kun lapsella ollut tätä nukkumisongelmaa kohta 2kk!

Nyt se pieni nukkuu tuolla omassa sängyssään ja minua kaduttaa suunnattomasti kun menetin hermot pikkureppanan kanssa! Nyt lähden tästä viemään 3 tuntia koneessa seisseitä pyykkejä ulos kuivumaan ja sitten ruuan laittoon!

ap

Mulla on 1v kaksoset ja tuo kuulostaa niiiiiin tutulta. Itelläkin käy suutuspäissään joskus mielessä että telkeän noi mukulat parvekkeelle ja meen nukkuun. Tietenkään en ikinä tekis niin oikeesti : )

Voimia!

Ja niitä on vielä 2 kiukuttelemassa, nuorempi varsinkin on ollut tänään kärttynen. Saisitkohan vapaa-illan kun mies tulee kotiin, se auttaa näissä tilanteissa parhaiten.

Ja muista että varmaan viimeistään syksyllä alkaa helpottamaan toi lapsenne nukkuminen, ellei mitään allergiaa tms ole. Kun viilenee, pimenee ja lapselle tulee hiukan lisää ikää alkavat huono-unisemmatkin usein nukkumaan yhtenäisemmin. Jos ei nuku niin ei nuku, yrität itse vaan nukkua heti seuraavan tilaisuuden tullen. Nyt juot kahvia tms. et pirityt ja jaksat iltaan. Kyl se siitä, oikeesti! Päivä kerrallaan.

Kiitos kaikille asiallisille kommentoijille. Tämä vaiheko ohimenevää....? Minä olen jo ajatellut että jättääkö meidän lapsi jo nyt päikkärit pois?!?!? Kyllähän tämän ikäinen vielä päiväunet tarvitsee.

Edelleenkin nukkuu huonosti, 45minuuttia on ollut maksimi yhtenäisissä unissa puolen vuoden aikana. Ja on siis koko tämän ajan nukkunut vain yhdet päiväunet joten siitäkään ei kiikasta. Parempaa odotellessa, tosin en enää tämän puolen vuoden jälkeen usko siihen kun ei ollut mikään supernukkuja ensimmäisenkään vuotensa aikana.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat