Vierailija

Oli varmaan melkein 50-vuotias ellei vanhempikin. Ihan mummomainen tätityyli ja sääliksi käy lasta. Lapsi oli ehkä3-4 kk vanha ja lisäksi mukana oli noin parivuotias lapsi. Vanhempi kutsui naista äidiksi eli oli lasten äiti. Meillä lasten mummo on varmasti tuota äitiä nuorempi. Jaksaakohan noin vanha äiti edes leikkiä lastensa kanssa?

En kyllä ollut ainoa joka katsoi pitkään tuota äitiä.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tunnen tapauksen jossa parikymppinen likka hankkii lapsia, esikoinen on mummolla huollettavana, loput on itsellä, eri isä muilla. Lapsi puhuu mummosta äitinä.

Saattaa olla vastaava tapaus et mummosta puhutaan äitinä?

voi olla kuule todella hyvä äiti vaikka olisi viisi kymppinen...

taidat olla sairas kun säälit..

mitä haittaa siinä jos äiti vanha ja varmasti jaksaa touhuta lapsen kanssa.

en minä itekkään mitenkään nyt erityisemmin leiki lasten kanssa kovinkaan monesti ja eipä ne niin kauheasti sellaista kaipaakaan,,sisarukset leikkii keskenään !

sinun lasta käy enemmän säääliksi!ap

Varsinkin se vauva.

Tiesittekö muuten, että nuorten äitien lapset ovat yliedustettuina lastensuojelun asiakkaissa. Ehkä säälisin enemmän nuoren huumeaäidin lasta, varsinkin, kun näitä tapauksia alkaa olla yhä enemmän synnäreilläkin.

koskaan leikkinyt yhdenkään kanssa. Satuja saatan lukea, lähinnä iltasadun, mutta siihen se jää. Nyt leikkivät onneksi jo keskenään.

Mä en osaa leikkiä mitään niiden kanssa kerta kaikkiaan eikä kiinnosta.

Muuten hoidan viimeisen päälle ja rakastan paljon!

18-vuotias. Vauva (3-4 kk) oli likainen ja räkäinen. Pelkkä vaippa päällä vaunuissa, jotka oli tosi huonokuntoiset ja likaiset nekin. Ei mitään lakanoita tms ollut vaunuissa. Vaikka onkin helle, niin pitäishän vauvan iho suojata auringolta jollain. Ei ollut mitään harsoja tms mukana vaan vauva pötkötteli ihan puolialasti siinä vaunuissa...

Luulis että puuttuvat tohon neuvolassa....sopii ainakin toivoa...

Joten en sääli niinkään iäkkäiden äitien hyvin hoidettuja lapsia kuin näitä teiniraskauksia, joissa lapset jää tosi huonolle hoidolle näköjään...!

Mun äiti on saanut mut 41-vuotiaana ja kyllä oon saanut kärsiä siitä koko ikäni. En ikinä halua oman lapseni joutuvan kärsimään mummoikäisistä vanhemmista. Niinpä lapsiluku on täynnä viimeistään 33-vuotiaana. Tosin nykyään on jo yleistä, että vanhemmat ovat vanhoja saadessaan lapsia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat