Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

No eipä kuulu lasta, ei. Kuukausia yritimme touhuilla juuri oikeaan aikaan, tuloksetta tottakai.

No käytiin tutkimuksissa ja vikaa löytyikin molemmista. Oudoksuttaa, että me molemmat ollaan hedelmättömiä, vaikka meillä yksi lapsi on ennestään.

Kivaa nyt sitten selitellä ystäville, miksi lasta ei sitten tulekaan. :/

Noloa enkä tiedä, miten menetellä...

Kommentit (5)

Hankalaa puhua ystäville, jotka itse puuhailevat pienten vauvojen kanssa ja eräät ovat raskaana. :/

No, katotaan nyt, että alammeko kuitenkin siihen ICSIIn...

Osa tietää jo, ettei ole kuulunut yrityksistä huolimatta, olen ohimennen maininnut asiasta.

Yritämme olla nostamatta kovin suurta meteliä asiasta, vaikka itsellä kyllä välillä ihan haikea mieli tuleekin kun vauvoja näkee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos hän kerran on ystäväsi niin on normaalia kertoa hänelle. Nyt sitten voit kertoa hänelle, että toista lasta ei noin vain tulekaan. Jos hän on ystäväsi niin hänelle voit puhua. Siksi ystäviä on.

ihan luonnollista että kertoo ystäville yrittävänsä tehdä lasta ja on asiasta innoissaan. mun mielestä ei ole mitään noloa siinä. eikä siinä jos ei lasta ala kuulumaan. ei se ole kuitenkaan mikään itsestäänselvyys.

jos ovat hyviä ystäviä, niin kertoisin varmaan myös vaikeuksista mitä lapsen hankkimisessa on tullut. varmasti ymmärtävät asian.

ja onnea pikkukakkosen yritykseen! onneksi on nykyään kaikkia hoitoja, ja kun teillä jo lapsi on niin tiedät että ei se ainakaan mahdotonta ole, vaikka kaikki ei helpoimman kautta sujuisikaan!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat