Vierailija

onko niissä eroja?

Kommentit (13)

kun numero 4 sanoi että jos on nega 5minsan jälkeen niin nega se on! niin ihmettelin sitä hänen vastausta kun edellä on vastaus et tunnin kuluttuu onki viiva näkyvissä jos ekana ei oo mitään, mä ajattelin et kun mä tein niin pieneen määrään hätäsesti sen et vaikuttaako... ja kun heitin sit äkkiä sen menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

kun numero 4 sanoi että jos on nega 5minsan jälkeen niin nega se on! niin ihmettelin sitä hänen vastausta kun edellä on vastaus et tunnin kuluttuu onki viiva näkyvissä jos ekana ei oo mitään, mä ajattelin et kun mä tein niin pieneen määrään hätäsesti sen et vaikuttaako... ja kun heitin sit äkkiä sen menemään.

Myöhemmin kun olin jo testin heittänyt roskiin ja laitoin sitten sinne roskikseen jotain muuta, siihen tikkuun oli tullut se toinenkin viiva. Ja mulle noita myöhäistyneitä plussia on tullut vain silloin kun olen oikeastikin ollut raskaana. Kun en ole ollut raskaana, ei sitä plussaviivaa ole tullut edes myöhässä.

heitin roskiin ja ulos vein jo...

ois pitänyt tehdä se ekasta aamupissistä mut sit tein sen vaan pikkusesta lirusta hätäpäissäni kiireessä! ja eka ihan kun ois viiva vilahtanut plussan kohdalla tai harhoja näin mut nega oli....

on vaan niin että vikat menkat pari viikkoa sitten kesti vain 2 päivää!

nyt on välillä iltasin tissit kipeet ja oli vähä aikaa sitte huimausta ja vähän huono olo mutta ei enää, paitsi tänään taas tissit vähän kipeet mä en ois ees kiinnittäny huomioo noihin oloihin jos menkkavuoto ois ollu normaali tuskaisen pitkä viikko tai jos en ois ollu ikinä raskaana tosin silloin testasin vasta kun menkat oli viikon myöhässä ja tissit siinä vaiheessa jo todella kipeet ja aamusin tosi huono olo. Hmm...

odotanko menkkoja uudestaan vai teenkö uuden testin???

saako sieltä varmemman vasatauksen?

t. se " pikatestaaja" , tosi hölömöksi tunnen itteni, 3v sitten raskaana olin ja nyt ihan sekaisin näittenkanssa... hehe heh

apteekin raskaustestissä vilahtaa plussa, kun pissa menee siitä ohi. tulos on kuitenkin varma 5 min kuluttua testaamisesta.

eli, jos tulos oli 5 min jälkeen nega, se on siis nega.

Vierailija:

Lainaus:

apteekin raskaustestissä vilahtaa plussa, kun pissa menee siitä ohi. tulos on kuitenkin varma 5 min kuluttua testaamisesta.

eli, jos tulos oli 5 min jälkeen nega, se on siis nega.

Silloin kun en ole ollut raskaana, siihen testiin ei ole tullut minkäänlaista viivaa edes myöhemmin, raskaana ollessa viiva on tullut liian aikaisin tehdyssä testissäkin, mutta vasta liian myöhään jos käyttöohjetta katsoo, el iesim 20min-tunnin kuluttua testin teosta

Surestep-testiin tuli viiva tunnin kuluttua testaamisesta vasta kun testasin liian aikaisin, silloin kun en ole ollut raskaana ollenkaan ei noita roskishaamujakaan ole tullut ollenkaan

Josta sisuuntuneena ostin erimerkkisiä testejä pari, mutta kaikki näyttivät negatiivistä! Ja siinä vaiheessa menkat myöhässä 5pv.. (8pv myöhässä niin neuvolan testi antoi sen plussan sitten vihdoin ja viimein.)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat