Seuraa 

Heipparallaa vaan teille! Täällä tukkosest nenäst kärssii yks haastaja. Tuo siitepöly tekee olon aivan hirveeksi!

Toivon että lääke auttaa ja pääsen liikkeelle illalla kun mies tulee töistä.

Juhannusta odottelen rauhallisin mielin, vielä ei ole hirvee makkarahimo =) vaikka onhan tässä vielä muutama päivä aikaa....

Ihan pikaisesti nyt käväisen tässä, kun lapset vaatii ruokaa =)

Aamulla oli pakottava tarve käydä puntarilla ja olihan sitä edellisestä tullut pudotusta 300 g =)

elikäs 158/69.8(71,5)/64.5/->60

palaillaan pian!!

Kommentit (8)

Onnea mirabellalle!!!

Nyt on pelkästään hyviä uutisia! =) Siskon mies on palannut tajuihinsa ja vammat eivät näytäkään olevan niin vakavia kuin oli arvioitu. Ihanaa että näyttää toipuvan takaisin elävien kirjoihin!

Ja lisää hyviä uutisia: Täälläkin ollaan pieniin päin! =) =) Viikonloppuna aloin miettimään, että milloinkas ne viimeiset menkat olikaan ja aikaa oli jo 5vk joten testailin, ja selvä plussahan sieltä ilmestyi. On kyllä jo puoltoista viikkoo ollut semmoinen olo mahassa, että menkat alkaa ja kovaa, mutta ei kait ne sitten alakaan =) toivottavasti ainakaan. Tosin koitan vielä pitää ihan jalat maassa enkä innostu liikoja (hyvin, hyvin, vaikeata, jopa mahdotonta...;)) kun takaraivossa kummittelee km mahdollisuus. Mutta toivotaan, että kaikki menee hyvin! Ja ollaan kyllä NIIN onnellisia!!!

Painojen tiimoilta palailen lähipäivinä, jahka ehdin puntarilla käymään...

Ihanaa Kieppuli!Paljon onnea!!Meidän esikoinen oli saman ikäinen kuin poikasi nyt kun aloin odottaa toista.Ja tosi mukava kuulla että siskosi mies on parempaan päin.Tuuhan kertoilee kuulumisia vaikka painon pudotus jää vähäksi aikaa.

Dimex,kuntosaliin jos jää koukkuun se on tosi kivaa.Ainakin jos on viihtyisä kuntosali.Mä oon käyny paljon salilla mutta kun aloin marraskuussa sairastaa selkää niin sen jälkeen en ole päässy,tosi ikävää:(Ajattelin kyllä tässä aloitella varovasti.Typerää vaan kun suurin osa liikkeistä kiellettyjä.Mut jos ei oo ennen käyny kannattaa pyytää ekakerralle ohjaus ja ohjelma.

Sukkanukka,pieni repsahdushan tuo suklaa oli.Ja onhan sitä välillä pakko saada herkutella.Mulle ainakin jäätelö on suuri heikkous näin kesällä.

Tommy,teillä on kivat juhlat tulossa.Se ainakin motivoi painon pudotukseen.Me mentiin naimisiin kun kuopus oli 2kk.Ärsyttää hääkuva seinällä kun oon ihan turvoksissa ja meikistä huolimatta silmänaluset mustina.Eli en suosittele häitä pienen vauvan kans...

Mun paino pysyttelee 66-67.tänään näytti 66.

Hyvää Jussia teille ystäväiseni,palataan ensiviikolla ruotuun!!

171/71(69,5)/66/63

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paljon onnea Kieppuli !

Ihanaa lukea näitä vauva uutisia. Itse tuossa juuri muutama päivä sitten ääneen kuulemma huokailin kun naapurin 1kk vauva tuli vastaan ja mies palautti het maan pinnalle. Talo rakennetaan ensin ja sitten vasta aletaan haaveilla perheenlisäyksestä joka ihan järkevää onkin.

Paino oli aamulla 68 kg ja olen kyllä erittäin tyytyväinen vaikka se silloin yks viikko jo olikin 67 kg.

Syöty on tullut mitä milloinkin, mutta jotenkin luotan ja uskon että tuo hääriminen rakennuksilla auttaisi painoa tippumaan. Siellä nyt kuitenkin on tullut tehtyä ruumiillista työtä joka kyllä kestää vertailua salilla käymisen kanssa. Juhannuskin olis tarkoitus siellä hääriä kun muksut ovat hoidossa.

167 / 73 (75) / 68 / 65

Hyvää Jussia kaikille.

-Vuffi-

Ekaksi Kieppulille paljon onnea!! Kiva, jos jaksat aina täällä silloin tällöin käydä kertomassa kuulumisia ;)

Mulla on tainnut helle tehdä tehtävänsä; pudotusta jopa -600g, mikä pn paljon mulle siihen nähden et hitaatsi on paino pudonnut. Kohta on jo uusi kymmenluku edessä ja se tsemppaa. Paljon olen ulkoillut (ja hikoillut), juonut paljon, eikä ruoka oikein maistu..

Salilla käymisestä; Suosittelen lämpimästi!! Hyödyllistä ja monipuolista, voi tehdä just sitä mitä haluaa.. Itse yritän käydä 2-3 kertaa viikos, kesällä 1-2. Riippuu säistä ja töistä. Tällaisella helteellä aika hikistä puuhaa ;)

Mut nyt pitää mennä, pikkumies heräs. Palaillaan juhannuksen jälkeen!!

Hyvät juhannukset ja muistakaa syödä terveellisesti ;)

168 / 82 / (86,6) / 80,2 / alle 70 --> 65

eilen söin ainakin kolme riviä suklaalevystä... ja käskin ihan vielä vartavasten miehen tuoda kaupasta... Toivotaan että huomisen punnituksessa se ei enää näy...

En sitten eilen käynytkään jumpassa kun oli niin tukkoinen olo. Yritin kuntoilla leikkaamalla nurmikkoa, mutta en jaksanut loppuun asti sitäkään kun tuntui että happi loppuu.

Kai tää tästä joskus helpottaa. Mut kuulemisiin!

Kiitos onnitteluista. On kyllä tosin niin epätodellinen olo, että ei oikein usko todeksi ennen kuin on ekan kerran sydänäänet kuulunut tai ultrassa käyty. Mutta toivotaan, toivotaan. Ainakin tuntuu ihan oikealle, kun on kuvotusta ja turvotusta... Nyt voidaan sitten Mirabellan kanssa yhdessä tsempata, että ei paino nouse ihan hirmuisiin lukemiin! Olisi kyllä hyvä jos saisi ainakin alle sadan pysymään, että ei turvotuksen lisäksi ainakaan hirveesti kiloja tulisi riesaksi. Edellisestä tuli siis se reilu 30kg, jos nyt tulisi enintään 15-20. Mutta heikko luonne kun on, niin toivoa sopii ;)

Tämän hetken tilanne on 176/82(90)/80/alle75

Tai kait se pitää nyt muuttaa aloituspainoksi tämänhetken paino eli

176/80/alle100

Puhetta oli kuntosalilla käynneistä. Ei ole muutamaan vuoteen tullut käytyä, kun asutaan sen verran pienellä paikkakunnalla että salille matkaa. Kaupungissa oli helpompaa, kun oli sali kävelymatkan päässä, tuli käytyä jumpparyhmissä (spinning, pump) säännöllisesti. Kivaa se kyllä oli ja kunnossa pysyi kuin itsestään! Nykyään olen siirtynyt liikunnan suhteen ihan ulkoilulinjalle, eli lähinnä kävelyä ja pyöräilyä. Niihin kun on helppo alkaa pojankin kanssa. Nämä helteet kyllä verottaa, ei huvittaisi lähteä liikkumaan, kun istuskellessakin on kuuma.

Toivotaan kuitenkin, että kauniit säät jatkuisi ainakin juhannuksen yli! Onkos teillä muuten kummempia juhannussuunnitelmia? Me mennään säiden salliessa mökkeikemään sukulaisten luo. Tiedossa tietysti grillailua ym. varmaan sukulaiset arvaa että jotain outoa on tekeillä, kun ei viitsi siideriä hörppiä. Pitänee ostaa pari alkoholitonta hämäykseksi. ;)

Ja ONNEA KIEPPULI!!!!

Johan nyt tuntuu vauvoja olevan tilauksessa =). Mun miehen sisko ilmoitti myös pari päivää sitten olevansa raskaana ja minulla tietysti sitten pienoista vauvakuumeen poikasta meinaa kehitellä...hmmmm, jos nyt kuitenkin malttaisin mieleni kun on tää laihdutusprojekti niin hyvällä mallilla. Voisi välillä nauttia kevyemmästä olotilasta =). Ei silti jos vaikka vahinko pääsisi käymään, en yhtään panisi hanttiin =DDD.

Tän aamun paino oli 64.4kiloa, että hidasta se pudotus on tällä mässäämisellä on ja tällä viikolla liikuntaa 0 tuntia..... Ja joo, oma vika. Mutta ihme ja kumma ei mulla ole kamalan huono omatunto just tällähetkellä. Kun suuntahan on tästä vain ylöspäin, tai siis alaspäin, vai miten se pitäis sanoa. Skarppamisen varaa on rutkasti!

Mun ojat tossa hokee, äiti tuu pois koneelta et me päästään lego.comiin... juu kai se sitten pitää siityä =)

Kuulemisiin!!!

158/69.8(71,5)/64.4/65->60

Ja heti alkuun ONNITTELUT KIEPPULILLE, ihanaa että sulla oli noin hyviä uutisia!!! Upeaa!!

Hellettä on piisannut edelleen, jäätelöä on tullut syötyä ja siideriä juotua, mutta silti paino oli viikossa pudonnut -400g, joten paino laskee edelleen mukavasti.

Kävin eilen tutustumassa yhteen kuntosaliin, taidan alkaa siellä käymään niin saa kunnolla harrastettua liikuntaa, kun nyt se mulla on vaan kävelyä ja pyöräilyä ollut lähinnä. Moniko teistä käy jollain salilla? Suositteletteko? =)

163cm 71,5 (79) / 64 / alle 65

Mukavaa ja rentouttavaa juhannusta teille kaikille!!!

T;Dimex

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat