Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla on hyvä suhde mieheeni ja seksikin toimii silloin kun sitä on. Henkisesti olemme samalla aaltopituudella jne.

Meillä on 3 lasta, joiden jälkeen on ollut aina ns. kuiva kausi.

Nyt kuitenkin olisi jo aikaa ja halujakin toisinaan, mutta jotenkin seksin saralla on silti tosi hiljaista!

Mistähän saisimme vipinää seksiin?

Ollaan kokeiltu vähän kaikkea uutta, ja hetkellisesti aina piristääkin mutta yleensä ei pitkään.

Onko joku koittanut jotain näitä luontaistuotteita jotka piristää seksuaalista halukkuutta?

Kaikki vinkit kehiin, mies on puutteessa ja niin olen kai minäkin!

En vain " osaa" enää haluta:(

Kommentit (5)

Oletteko kokeilleet halun herättämistä pikkuhiljaa?

Meilläkin kolme lasta. Ollaan aina oltu aktiivisia seksin suhteen ja toki sitten ehtineet kokeilla monen moista. Meillä kävi niin, että hiljaisemman kauden jälkeen seksiä oli ihan ok, mutta jotain puuttui...

Ajattelin, että ollaan niin isä ja äiti, että mieheys ja naiseus on jossain taka-alalla. Juteltiin tilanteesta miehen kanssa ja " sovittiin" toistemme viettelystä, hitaasta libidon kohotuksesta...

Alettiin kosketella tosiamme useammin, pusutella, sipaista poskea, katsoa silmiin... mutta emme rakastelleet. Saatettiin laittaa viestiä tai soittaa toisillemme, puhuttiin halustamme ja siitä mitä olisi kiva tehdä yhdessä...

Meillä tuo toimi, ei tietty kaikilla. Nyt me järjestämme joskus kahdenkeskistä aikaa, vaikka edes tunnin-pari. Joskus se aika menee sekiä harrastaessa, joskus vaan ollaan muuten tosi lähekkäin, nösvötään, niinkun mä sanon. :)

Voitte kokeilla seksiä eri paikoissa ja eri asennoissa. En tarkoita, että pitää jotain uutta ja ihmeellistä keksiä, mutta jos pari on kokeillut eri juttuja, joskus se " vanhoillinen" lähetyssaarnaaja onkin sitten tosi kiihottava.

Muistakaa; halun herättämisessä kannattaa käyttää kaikkia aisteja! :)

Hitto mistä saisin vipinää seksiin.

Se on aika vaikea kysymys.

Mutta yleensä voitte vaikka saunassa jutella niitä näitä.

että voisikohan olla mahdollista jos haluaisitte vielä yhden vauvan.

Miehesi antaa vastauksen kieltävästi tai myöntävästi.

On vaikeaa sanoa kaikkea suoraan. anna asian odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat