Seuraa 

Millaiselta arvo 35 pp12 kuullostaa?Onko hirmu alhainen?Omaan korvaan särähti mutta hoitsu sanoi arvon olevan ok päiviin nähden. Mutta silti jännittää...Miten muilla olleet arvot jos otettu näin aikaisin?Itsellä muutama vuosi takaperin pp14 arvo oli 292.

Kommentit (10)

mutta odottelehan nyt rauhassa seuraavaa tulosta. Mulla oli viime syksynä pp14(muistaakseni) hcg48. Jouduin viikon päästä uudelleen ja oli noussut, mutta ei kuitenkaan riittävästi. Hcg nousi kuitenkin koko ajan ja mietinkin, että mistä se johtuu, mut en saanu vastausta. Sitten rv6+6 oli ultra ja eipä siellä ollut sitä mitä piti ja kaavintaan jouduin. Muutama viiko sitten olin taas piinailuvaiheessa ja silloin olinkin jo valmiiksi sairaalassa kun oli verikoe ja se otettiin jo pp10, jolloin hcg oli 54, pp12 124, pp16 800 ja pp19 3500. Eli nyt taitaa asiat olla hieman paremmin.

Toivon sulle parasta!

En osaa kommentoida kauheasti tuota sinun arvoasi, mutta kerron miten minulla kävi viime syksynä. Silloin veritestistä tuli pp11/pp12 arvoksi 24,9 ja hoitaja sanoi heti puhelimessa, että pitäkää jalat maassa, nyt ei ole kaikki kunnossa (arvon olisi hänen mielestään pitänyt olla yli 50 tuolloin). Verikoe uusittiin viikon päästä, mutta hCG ei ollut noussut normaalisti (arvo oli 200), vaikka kohonnut olikin, myös tiputtelu oli alkanut jo tuolloin. Lopultahan siinä sitten kävi niin, että raskaus meni kesken ennen ekaa ultraa joskus rv5+?.

Muistan, että itse sain silloin kuitenkin tsemppauksia, että kyllä noilla pienilläkin arvoilla on joku raskaus lähtenyt käyntiin. Meillä ei kuitenkaan niin käynyt. Nyt tällä kerralla, kun saimme kunnon plussatuloksen, niin arvot olivatkin sitten pilvissä ja raskaus on myös jatkunut.

Toivotaan, että sinulla on kyse normaalista raskaudesta ja arvot lähtevät tuplaantumaan hyvää vauhtia! Lähetän täältä positiivisia säteitä sinulle!

terveisin, sk-78

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itsellä myöskin pp12 arvo 33 ja sanottiin kaiken olevan hyvin. menen nyt to katsomaan ultraan, josko näkyisi sydämen syke, päivät silloin 6+4. pidetään peukkuja meille molemmille!

Eli silloinhan se olisi ollut pp 12 jotain reilu 40. Mulle sanoi hoitaja, että " on näitä mennyt 500 arvoillakin kesken" . Ei mielestäni kovin tahdikkaasti sanottu, mutta kaipa hänen tarkoituksensa oli rauhoitella. Raskauden jatkumisen ennustaminen hCg:sta on kuulema vaikeaa.

Nyt rv 21+0 ainakin toistaiseksi kaikki hyvin. Tsemppiä !

Minä olen ollut vastaavassa tilanteessa ja tuolloin sain kuulla onnistumistarinoita. Mahdollista raskauden eteneminen alhaisillakin arvoilla siis on!

Minulla siis oli pp12 hcg muistaakseni 33, mutta minulla ei ollut tuuria matkassa eli raskaus todettiin seuraavalla viikolla kemialliseksi (hcg noussut tuolloin vain pariin sataan). Tässä onnistuneessa raskaudessa hcg oli pp12 noin 200.

Tsemppiä, toivotaan parasta!

Tultiin just mökiltä ja ajattelin tulla katsomaan kuin sun kävi.Loistojuttu!Mullakin viiva huomattavasti vahvistunut mutta katsotaan nyt...Onnea ja turvallista matkaa seuraaville kuukausille masukaverin kanssa!!

Meillä oli pp14 hcg 72. Uusintaverikoe oli vajaan viikon päästä ja siinä arvo oli lähtenyt nousuun, joskin oli muistaakseni reilu 900. Siitä vielä viikon päästä oli ultra, missä tarkastettiin, että löytyykö sikiöpussi. Meillä kaikki on mennyt hienosti ja laskettu aika on elokuussa. Hoitaja sanoi silloin meille, että pp14 yli 50:n arvoilla on " mahdollisuuksia" . Sinulta otettiin verikoe kovin aikaisin. Kerran arvon pitäisi noin suunnilleen tuplaantua vuorokaudessa, teillä on varmasti hyvät mahdollisuudet. Meille sanoivat silloin myös, että alkio oli kovin nuori siirrossa (ICSI) ja että on varmaankin kiinnittynyt myöhemmin.

Toivon parasta teille : )

-esperance

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat