Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (13)

Siis aivan alhaalla sinä kohtaa missä karvoitusta jo on. Miten se voi olla mahdollista, tämä on jo kolmas lapseni joten en nyt ihan hullujakaan luule tuntevani?

Entä vyöhyketerapia?

Oletko kuullut että kukaan olisi itse pisteitä painelemalla saanut synnytystä käyntiin, tai vyöhyketerapiassa käymällä? Uskotko että se on mahdollista Ja tarkoitan tosiaan siinä lasketun ajan, rv 39-41 pintaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esim. korkea verenpaine tai vääränlainen ruokavalio voi ne aiheuttaa tai joku vika hyytymistekijöissä. Jos infarktialue on iso, ei istukka toimi täydellisesti ja aiheuttaa esim. kasvun hidastumaa.

klö

Kaksi lasta olen synnyttänyt ja molemmissa olen luullut kuolevani ponnistusvaiheeseen. Lisälapsia haaveissa, mutta miten selviän ponnistuksesta? Molemmissa ollut käytössä ilokaasu ja ponnistusvaihe kestänyt kummassakin 10 min.

Mitä useampi synnytys, sitä helpommin pitäisi ponnistusvaiheen sujua. Ponnistusvaiheen hyvä kivunlievitys on pudendaali, jos se on sairaalassasi käytössä.

klö

rv 38 kohdunsuun tilanne vielä 2cm, kiinni ja kiinteä ja uudelleensynnyttäjä kyseessä? Vai tarkoittaako että väkisinkin menee reippaasti yliaikaiseksi?

Jos on hyvin lähellä käynnistyä jo itsekseen, voi vähän vauhdittaa alkuun lähtöä, mutta muussa tapauksessa ei kotikeinot paljon auta. Keinot tietänet.

klö

Kiitos vastauksesta. Minulla oli noita infarkteja ensimmäisessä raskaudessa, eikä kai (ainakaan minä) tiedetä mistä ne johtuivat. Mietin vaan, että olinko ne itse jotenkin aiheuttanut... se syyllisyys... mutta en kyllä keksi mitään syytä vastauksesikaan perusteella. Vauva syntyi huonokuntoisena, mutta nyt normaali 4-vuotias.

t. 6

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat