Vierailija

Miltä tuntuu ja kauanko kestää? Onko jollain kokemusta kierukan laitosta muulloin, kun kuukautisvuodon aikaan? Itsellä tilanne se että kierukan laitto ajoittuu kierron lopulle eli ei vuotoaikaan. Mitenhän tuo hankaloittaa laittoa?

Kommentit (4)

Kesti ihan jokusen minuutin, eikä tuntunut läheskään siltä, kun kuvittelin!

Mustakin ikävin vaihe oli se tutkiminen ennen kierukan laittoa. Itse laittaminen ei tuntunut juuri miltään. Muakin ohjeistettiin ottamaan kipulääkettä. Pikkasen laittopäivän iltana nipisteli alavatsaa, sen jälkeen ei ollut mitään.

Kierukka on ollut nyt kolme kuukautta, kuukautiskivut loppuneet kokonaan ja järjetön niagara-vuoto muuttunut niukakaksi. :)

vähän vihloi juuri tuo mittaaminen ja kohdunsuun ronkkiminen, muuten sama kuin normaali gynekäynti. Mulla kesti tuo homma yli vartin, mutta sen laittoikin terkkari joka vasta harjoitteli sitä (landella kun ei saa lääkäriä laittamaan) . Mullakin kierto puolivälissä, ja kaikki meni ok. Samana iltana ja kolmantena päivänä vihloi vähän kohdussa, ja tiputteli, mutta nyt ihan ok, ei vihlo, ja tiputtelukin todella vähäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laittaminen kesti noin 3-5minuuttia eikä sattunut! Pelkäsin tosissani sitä mutta oikeasti olin yllättynyt kun se olikin jo paikoillaan. :)

Ainoa epämukava hetki oli kun lääkäri avasti kohdunsuun mutta se tosiaan kesti muutaman sekunnin.

sondilla, joka tuntui vihlaisuna. Itse kierukan laitto ei sitten tuntunut ollenkaan. Hoitaja oli neuvonut ottamaan 2 kpl 400 mg buranaa ½-1 tunti ennen kierukan laittoa, jotta kipua ei tuntuisi ja ei se kyllä sitten tuntunutkaan. Illalla kohtu supisteli aika plajon ja pelkäsin, että kierukka tulee saman tien ulos. Supistelua oli pari päivää ja tiputtelu vuotoa puoli vuotta lähes tauotta. Nyt 1½ vuotta kierukan laiton jälkeen menkat ovat jääneet kokonaan pois.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat