Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kohta 3vkoa vanhalle tyttövauvalleni olen lähdössä ostamaan vaatteita. Asun Helsingissä joten hyviä vinkkejä pk-seudun vauvanvaateliikkeistä kaipailisin. Vauvelini on 3.5 kg ja 53cm pitkä eli minkäkokoisia vaatteita kannattaisi tässä vaiheessa ostaa kun aina sanotaan että kannattaa ostaa vähän isompia että riittää pidemmäksi aikaa???

Kuinka kauan teillä muilla on mahtunut 60cm kokoiset vaatteet?

Kommentit (3)

lapsi ei kesässä kovin monta vaatekokoa kasva ja ensi kesäksi tuskin tämän kesän vaatteet enää mahtuvat.

Mä ostaisin 60 vaatteita vauvalle. Ensi kesänä vauvasi käyttää luultavasti 80-86 kokoisia vaatteita.

Kivoja edullisia vaatteita saa esim Zarasta ja H&Mstä.

Itse suosin suht edullisia ketjuja mm h&m, lindex, kappahl ym. Joita löytyy sekä itiksestä että keskustasta. Kampinkeskuksessa on muutama lastentarvikeliike, hinnat mielestäni on korkeemmat pikku liikkeissä kuin isoissa ketjuissa. h&m:n vaatteissa on se tosi hyvä puoli, että me voi lähes kaikki pestä 60 asteessa.

60cm minäkin ostaisin, kuitenkin teidän pitää varmaan syksyllä ostaa lämpimämpiä vaatteita, ettei turhaan kannata kamalan suuria ostaa.

Iloista ostosreissua teille.

Tipy

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihoja ja lahkeita.

Meillä suurin osa vauvanvaatteista oli ostettu keskustan Stockalta. Stockalla on ihania vauvanvaatteita ja aika edullisiakin esim. name it, benetton, esprit, mayoral, bogi. Semmoisia perussöpöjä. Myös Bam Bamissa on vauvoille ihan kivasti, mutta enemmän " hienosteluasuja" . Kivoja nekin, varsinkin kun alet alkaa, niin ihan ok-hintaisia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat