Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Laskettu aika tammikuussa ja mulla itellä marraskuussa. Ihanaa mun mielestä, tulees serkuksille pieni ikäero=) Äitee soitteli mulle ihan kauhuissaan, että pitäis puhua siskolle järkeä? Onhan sisko nuori mutta sisukas kuin mikä. En epäile hetkeekään etteikö pärjäis.

Kommentit (8)

ja hyvin ollaan pärjätty, nyt jo reilun puolen vuoden ikäinen pikkuneiti! Tosin ollut aika helppo vauva, että sikäli varmaan päästykin aika helpolla. Onnea vaan teille molemmille:)!

Rankkaa on ollut, mutta hyvin olen pärjännyt. Siskon kanssa lähennyttiin raskauden aikana valtavasti ja nykyään meistä on tukea ja apua toisillemme, kun lapset ovat saman ikäiset, nyt kuusivuotiaat.

Onhan 16-17-vuotias vielä ihan lapsi, mutta jos on järkeä päässä, voimaa ja halua olla hyvä äiti, ei ikä ole mikään ongelma. Mulla ei tullut mitään hurjaa menovaihetta tai nuoruuden kaihoa, vaikka raskaus yllätys aikoinaan olikin. Nyt sitten, kun lapsi on jo isompi, olen päässyt enemmän omien juttujeni pariin, opiskelemaan ja töihin ja joskus viihteellekin ;)

Tsemppiä ja onnea teille molemmille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mihinkään huippuduuniin ei pääse lukion papereilla(jos ylipäätään minnekään), ja kaikista lukioista pääsee jatko-opiskelemaan samalla lailla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat