Vierailija

Kirjoitin joku aika sitten, etta muutan Algeriaan netissa tapaamani miehen luokse. Nyt on sitten muutto tapahtuna ja olen asunut taalla jo vajaat kaksi viikkoa. Menimme viime viikolla naimisiin ihan pienimuotoisesti vain. Nyt ensin tutustan vahan tahan maahan ja ehka myohemmin alan etsia toita. Tosin lapsikin olisi tervetullut. Maa on aivan ihana, ihan hyvin taalla pystyy liikkumaan ja on kauniit maisemat.

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta joskus tulee ihan vahingossa kirjoittaessa paineltua vaikka mita nappuloita etta kylla joskus tulee ne aakkosetkin kohdallaan, usein ei vaan jaksa niita kirjoittaa. Eihan monissa nappaimistossa ole esim. saksan ü-kirjainta, mutta sen kuitenkin saa kun painaa ensin sita missa on nämä ^¨~ merkit ja sen jalkeen normaalin u:n.

Mutta enpa mina jaksa joka aakkosen kohdalla noin tehda, mutta joskus ihan sattumalta osuu sormet tietyile nappuloille ja silloin siis tulee aakkosiakin. En siis ole provo edelleenkkaan.

ap

painaa toista nappia yhtä aikaa O:n kanssa. Niin minä onnistuin ulkomailla kirjoittamaan suomalaisittain. Oikein paljon onnea ja menestystä sinun perheellesi insh' allah!

Asumme miehen vanhempien talossa, jossa asuu myos miehen kolme alaikaista sisarustaan. Talossa meilla on oma huone, pieni keittio (syomme kuitenkin lahes aina varsinaisessa ruokasalissa koko perheen kanssa) seka oma kylpyhuone. Talossa on iso piha ja minut on otettu hyvin vastaan.

Mies on toissa hotellissa. Varsinaista ammattia hanella ei ole, mutta miehen perheessa on mm. asianajaja, laakaria jne. Mies on muslimi ja minakin olen ehka kaantymassa muslimiksi, olen kasvanut kristityssa perheessa, jossa uskonto ei ole ollut juurikaan esilla.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat