Vierailija

meni?

Omani meni kivan kepeästi.

Sivut

Kommentit (27)

Oli koko päivän väsynyt ja ankea olo. En saanut tehtyä oikein mitään, vaikka piti tehdä hommia. Koko roska siis siirtyy ja vie sitten viimeisiä kallisarvoisia lomapäiviä. Edes lenkillä en jaksanut käydä.

Aamuvuorossa töissä homma pelasi sujuvasti ja illalla kokouksessa oli ihan " kivaa" . Ainut mikä harmitti on se, kun ei ehtinyt oikeastaan yhtään olla lasten kanssa. No huomenna sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mies voitti eräästä rahapelistä 5500¿ ja saatiin KAIKKI laskut ja osamaksut maksettua pois, käytiin kerrankin kunnolla shoppailemassa ja vielä jäi mukavasti säästöön elokuun kesälomaa varten :D

Miehellä oli vapaata ja oltiin aamusta rannalla koko perheen kanssa. Kotona käytiin syömässä ja päiväunilla ja iltapäivästä mentii takas rantsulle.

Kaikki kotityöt jäi tekemättä, lattia rahisee hiekasta, mut oon mielissäni ettei miehen ainoo vapaapv menny perinteisesti siivoten.

pitäisi saada pois. Vaikka tykkäänkin työstäni, niin välillä kuitenkin väsyttää. Näin 35 v. sitä joskus miettii, että joskohan minunkin elämääni mahtuisi joskus muutakin kuin vain työtä. Niinkuin vaikka onnellista, tasapainoista perhe-elämää ... Mutta hyvinhän mulla asiat kuitenkin kaiken kaikkiaan on.

Työpäivä meni joutuisasti ja iltapäivällä ehdin vielä olla auringossa tunnin. Lapsi oli iloinen, kun sai vielä omalla pihalla polskutella altaassa.

Meillä enää kolme työpäivää ja sitten lomalle. Ihana kesä.

Sain vaihteeksi nukkua hiukan univelkoja pois. Lomaileva mies otti aamulla vauvan hoiviinsa, joten minun ei tarvinnutkaan nousta ennen kuutta, vaan nukuin puoli yhdeksään. Kävimme mummolassa, pääsimme uimaan ja sain nukkua vielä päiväunetkin. Kotiin tultuamme kävimme vielä ulkoilemassa lisää lasten kanssa. Illalla taapero 2,5-v. oli niin väsynyt, että meni iltapesujen jälkeen oma-aloitteisesti sänkyyn ja simahti, yleensä nukkumaanmenosta täytyy käydä vähän vääntöä.

ja te, jotka ette ole tyytyväisiä, miettikääpäs miten voisitte itse vaikuttaa siihen, että tulevat päivät voisivat olla onnentäyteisiä. Kun elon aika on rajallinen kuitenkin...

Aamupaivästä oli ongelmia tulevan loman kanssa ja migreeni tekin tuloaan.

Meni onneksi ohi lääkityksellä ja vietettiinkin loppu päivä lapsien kanssa rannalla. Mummukin haettiin mukaan herkullisine eväineen.

Ilta vain lojuttiin. Ruokaakaan ei tarvinut tehdä kun eilen tein urakalla pakkaseenkin.=)

Eka päivä meni ihan rennosti, suurimman osan päivää luin kirjaa, lapset leikki aika kivasti, välillä polskivat altaassa. Mies rakenteli jotain juttua. Nyt sitten odotellaan, mitä tuleman pitää!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat