Vierailija

Mieheni lähti eilen miesten iltaa viettämään ja ei ole vieläkään tullut kotiin...

Olen täällä huolesta soikeana kun puhelin on hänellä kiinni enkä saa yhteyttä myöskään kavereihin.

Pettämistä on vaikea kuvitella, olemme onnellisia yhdessä, kuin vastarakastuneet. Mieheni myös soitteli pitkin iltaa, viimeisen kerran 1.30 aikoihin ja ilmoitti tulevansa viimeistään klo 4 kotiin.

Voinko jo poliisille soittaa, vai vieläkö pitää odottaa, tietääkö kukaan??

Sivut

Kommentit (62)

kyllä mä vähän suutuin, kun kuulin, mutta en mä nyt sen takia ala perhettä hajoittamaan ja en oikeasti tunne olosuhteita, joissa tämä tapahtui. Muuten mies on ryhdikäs ja fiksu.... Onhan miehellä versio ja hyvät perusteet, miksi teki noin, mutta vaikea sitä on siltä pohjalta lähteä miettimään, kun ei tiedä eksän kantaa ja absoluuttista totuutta. Olivat aika nuoria. Mies oli silloin hiukan päälle 20.

Tuolla tavalla pistää poikki! Vittu mikä vellihousu, ei ole munaa päin naamaa sanoa.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jätkä on kännissä mennyt vieraan naisen kanssa, ehtinyt vetää varvit, nukahtanut ja hups herännyt krapulassa kuuden jälkeen.. Ja eikun kotia päin...

muuten mun mielestä se että soitellaan baarista pitkin iltaa?? Ei mun miehen tarvii soitella ja ilmoitella että moneltako tulee kotiin..tulee sit kun bileet on loppu ja kyyti tulee.. Miks pitää soitella ja varmistella kesken illan, että "kulti täällä ollaan ja kunnolla ollaan, tulen klo:4" ..mun mielestä tuosta paistaa jo jotain.. voi sitten sanoa, että "mähän soitinkin sulle koko illan niin en kait mä mitään..."

millaiset pariskunnat viettävät yhdessä aikaa baareissa. Mieluummin minä käyn tuulettumassa tyttöjen kesken ja mies poikien kesken. Yhdessä tehdään sitten muita asioita.

Lainaus:

mies ole sairas, epäilyä rikoksesta tmv.

Mun mies on kerran kadonnut nuoruuden avovaimoltaan. Sanoi lähtevänsä käymään kaupassa ja häippäsi. Siitähän tuli kaaos... eksä soitti sairaalat, poliisille jne. Mies oli jättänyt eteiseen näkyville kirjeen eksälle, jossa selittää halunsa erota ja lähti hotelliin yöksi. (tämä ennen kännykkäaikaa) Mutta eksä ei huomannut kirjettä ennen seuraavaa aamua. Mä kyllä silti ihmettelen mun fiksua miestä, mitä se oikein touhasi...:(

Tuolla tavalla pistää poikki! Vittu mikä vellihousu, ei ole munaa päin naamaa sanoa.

etten sais mitään yhteyttä jne. niin olisin kyllä nopsaan soittamassa poliisille ja sairaaloihin.

Mies kun ei käy baareissa (leffassa saattaa käydän kattoon iltanäytöksen eli on kotona n. puoliltaöin) niin kyllä ekana vaihtoehtona tulee mieleen että on joko joutunut onnettomuuteen/saanut jonkun sairaskohtauksen tai sitten joku on pahoinpidellyt tai tappanut sen.

Onko sulla kenenkään kaverin numeroa jolta voisit kysellä?

roimat sakot mukanaan (uhkaillu järjestyksenvalvojaa). kotona oli jo kahdeksalta. sitä ennen nukkunut rappukäytävässä (?), bussipysäkillä (+) jne.

Vaikea uskoa et ois pettänyt kun ei seiso siinä kunnossa. siis vielä aamulla tullu aivan ympärihumalassa kotiin, siis pitkin seiniä niin ei siinä paljon oo voinu panna eli pakko uskoa kootut selitykset.

Eikä oo muuten koskaan ollu kenenkään muun kuin mun kanssa silleen jos näin nuorekkaasti saa sanoa.

Me käydään miehen kanssa yhdessä ja erikseen kuuntelemassa livebändejä, laulamassa karaokea, tanssimassa...

Ja ei, kumpikaan ei ole siellä pi***un tai munan perässä. Tai ainakin luulisin niin, koska ukkokin tulee aina 4 mennessä kotiin ;o)

Lainaus:

millaiset pariskunnat viettävät yhdessä aikaa baareissa. Mieluummin minä käyn tuulettumassa tyttöjen kesken ja mies poikien kesken. Yhdessä tehdään sitten muita asioita.

Molemmat tykätään tanssia ja tykätään samanlaisista baareista, ei tarvi ikinä tyytyä kompromisseihin. Meillä on aina ollut tosi hauskaa yhdessä baarissa. Minusta on vähän kummaa, jos ei viihdy puolisonsa kanssa baarissa.

Yritän tässä juuri selvittää yhden kaverin avovaimon numeroa, jos hänet edes kiinni saisin ja sais hän revittyä miehestään jotain.

Muut pojat ovat sinkkuja ja varmasti nukkuvat humalaisen unta.

Odottelen vielä että saisin tuon naisen kiinni, jos sieltä ei selviä mitään, niin kait se on pakko soittaa poliisille.

Päästävätkö todellakin putkasta jo noin aikaisin kuin klo 7-8??

ap

Mistä päin olette ap?Voisin yrittää "etsiä" hänet energioilla...toivottavasti tämä juttusi ei ole pilaa koska näillä asioilla ei ole hyvä leikkiä....

Lainaus:

.

tää on ihan selvä provo. Ap jättää meidän mielellään epätietoisuuden valtaan ja kihertää nyt lukiessaan, että muut ovat huolestuneita ja uteliaita...

Mun miehelle kävi niin että sammui vahingossa ja nukkui sitten puolillepäivin saakka. Itse huomasin vasta aamulla ettei ole tullut ja aloitin soittelemisen, kaverinsa vastas puhelimeensa ja kertoi että täällä on ja nukkuu....

Joka paikassa ei kännykkäyhteyttä oikein ole.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat