Vierailija

ja veteli siinä samalla tupakkaa!!

Mä en käsitä, oli meinaa aika kamalan näköistä kun sätkää siinä tuprutteli lapsi sylissä!!!

Kommentit (21)

Onhan näky varmaan ärsyttävä ja väärin polttaa lapsi sylissä, mutta et voi tietää, onko äidillä tämä useinkin tapana vai ihan sattuma vain. Ei lapsen fysiikka heilahda suuntaan tai toiseen, jos joskus ulkoilmassa haistelee tupakkaa. Ennehän poltettiin sisällä ja eiköhän nekin lapset terveinä aikuiseksi päässeet.

Arvatkaapas, kumpi on lapsen terveydelle haitallisempaa: haistella läheltä tupakkaan muutama kerta vuodessa vai asua esim. kaupungissa tai pikatien tai tehtaan lähellä??? En mäkään sairastunut, vaikka lapsena sain käydä kavereilla, joilla poltettiin sisällä! Olin jopa yötäkin...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Helvetti soikoon, menkää sanomaan suoraan sille ihmiselle älkääkä aina jaksako jauhaa näitä juttuja täällä. Selän takana jaksetaan aina vaan piipittää ja narista, mutta kukaan ei tee oikeasti mitään minkään asian eteen.

Samalla voisitte murehtia pikkuisen myös nälkään kuolevien Darfurin lapsien ongelmia, jotka ovat tokia pieniä verrattuna tupakoivasta äidistä aiheutuviin haittoihin.

näin se juuri on...

tehkää jotain, älkääkä täällä märiskö. 3

lasten puolesta? Sen sijaan jostain ravintolatupakoinnista kyllä jaksetaan vouhkata. Passiivinen tupakointi on vaarallisempaa kuin aiemmin luultiin. Ei mikään leikin asia.

Helvetti soikoon, menkää sanomaan suoraan sille ihmiselle älkääkä aina jaksako jauhaa näitä juttuja täällä. Selän takana jaksetaan aina vaan piipittää ja narista, mutta kukaan ei tee oikeasti mitään minkään asian eteen.

Samalla voisitte murehtia pikkuisen myös nälkään kuolevien Darfurin lapsien ongelmia, jotka ovat tokia pieniä verrattuna tupakoivasta äidistä aiheutuviin haittoihin.

jos joku jossaan heiluu kännipäissään lapsen kanssa, ni se on kauheeta. Mut tupakointi nyt vaan on jokaisen oma asia. Ei ulkona lapsi sitä savua joudu järin paljon hengittämään.. Muitakin ilmansaasteita on kun tupakka. Autossa tai sisällä polttaminen on tyhmää lapsen kanssa. Vaikka olen kyllä käynyt oman muksuni kanssa ruokaravintolassa, jossa sai polttaa tupakointilassa, eikä se meitä häirinny. tais olla rosso...

Se uimaranta missä olin ei todellakaan ollut iso, joten en ihan erikseen kytännyt ja sitä paitsi heitti tumpinkin ihan siihen rannalle jonka minun alle 2v tietenkin oli heti poimimassa...

Kyllä minä ihan omia lapsiani siellä vahdin

-ap-

ei ole kaunista sekään,kun mamit vetää röökiä posket lommollaan ja puhaltavat sitten tuprunsa kärryyn, samalla kun kurkkaavat mitä ne pienet vaunuissa parkuu.

Onhan näky varmaan ärsyttävä ja väärin polttaa lapsi sylissä, mutta et voi tietää, onko äidillä tämä useinkin tapana vai ihan sattuma vain. Ei lapsen fysiikka heilahda suuntaan tai toiseen, jos joskus ulkoilmassa haistelee tupakkaa. Ennehän poltettiin sisällä ja eiköhän nekin lapset terveinä aikuiseksi päässeet.

Arvatkaapas, kumpi on lapsen terveydelle haitallisempaa: haistella läheltä tupakkaan muutama kerta vuodessa vai asua esim. kaupungissa tai pikatien tai tehtaan lähellä??? En mäkään sairastunut, vaikka lapsena sain käydä kavereilla, joilla poltettiin sisällä! Olin jopa yötäkin...:)

Jokainen tehköön mitä lystää mutta näky vaan ei ollut niin silmiä hivelevän kaunista!

Täällä taitaa olla paikalla niitä sauhuttelijoita kun noin hermostuu kun sanoo mielipiteensä?

-ap-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat