Seuraa 

Mulla rv38 menossa. Yksi yö supisteli kovasti ja nyt kolmatta päivää kauhee viiltävä kipu alavatsalla ja vatsa aivan sekaisin. Supistelua on jonkinverran, mutta ei nyt niin kauhesti ja kipeitä. Onko muut kokeneet tällaista?

Kommentit (6)

Samat oireet on jatkunut ja on muutama yö mennyt kellottaessa noita supistuksia. On ollu melkoisen koviakin supistuksia, mutta pari tuntia ne kestää ja sitten loppuu. Aina jo kerkiää ajatella, että nyt se on menoa mutta sitten ei kuiteskaan. Tavallaan ei oo kiire synnyttämään, mutta kun on tällaisia oireita niin toivoishan sitä jo pääsevänsä tosi toimiin =)

tai sitten liitoskipuja häpyliitoksen (luut) kohdalla. Sitten vauva voi myös liikkuessaan osua johonkin hermoon, joka kipeyttää vatsaa hetkellisesti tai vaikka kääntää päätään lantion aukeamassa (jos siis ns. raivotarjonnassa). Tai sitten ihan supistuskipua. Monta on vaihtoehtoa... Tuskin sentään sinulla virtsatietulehdusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen tässä ihmetellyt, kun vuorokauden aikana olen joutunut käymään kolmesti istunnolla. Yleensä tulee tosi harvoin. Nyt mietin, että voiko olla sitten sitä... Ekassa synnytyksessä ei ollut tällaista.

Liinaharja 38+6

Mulla menossa rv 37+3 ja viime perjantaina lahti kunnolla limatulppa, aikaisemmin oli tullu vaan osia. Siitä asti supistellu välillä parikin tuntia tiheesti mut sit loppuu. alkaa käymään vähän hermojen päälle, ku yöllä saa heräillä supistuksiin, mut sit ei tuu lähtöä kuitenkaan... :/

Ja alavatsassa on viiltävää kipua.. Oon menny rappusia ylös alas ja pitkiä lenkkejä, ei ne ainakaan haittaa tee.. Helpottuu sit synnytys...

Toivottavasti ei tarttis kauaa enään oottaa...

Mikäs on sun olo nyt? Vieläkö viiltelee? Mulla on nyt rv 37 lopuillaan ja ihan samoja tuntemuksia. Vatsa on sekaisin ja viiltelyjä alavatsalla. Ei varsinaisesti kovin kipeitä, mut pysäyttää kuitenkin.

Et vielä synnyttämään oo lähtenyt? :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat