Vierailija

Kommentit (6)

Aamulla koin kaikkien raskaana olevien kauhun ja pyyhin aamulla vessassa käydessäni verta. Sitä tuli paljon, enemmän kuin menkoissa pahimmillaan. Menin heti terveyskeskukseen, jossa selvisi että vauva on ihan kunnossa, sitten menin äitipolille ja siellä verenvuoto oli jo hyytynyt, tuoretta ei tullut. Istukka oli alhaalla muttei erityisen pahassa paikassa. Vuoto jäi siihen yhteen ainoaan kertaan, eikä istukka myöhemmin enää haitannut mitenkään, ei synnytyksessäkään. - Luulin tuolloin, että verenvuoto merkitsee ainaa huonoa ennustetta, mutta ei se todellakaan merkitse. Anna ajan kulua ja ole mahdollisimman rauhassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Heti ei hoksattu, että se tulee istukasta, sanottiin vaan, että lepää, ei voi mitään jos menee kesken. Tuota jatkui muistaakseni viikolle 17 ellei pidempäänkin, mutta joskus viikolla 15. joku fiksu lääkäri ultrasi oikein kunnolla ja keksi mistä se tulee. Vauvalla oli koko ajan kaikki hyvin. Mulla tuli välillä ihan hyytymiäkin ja lorisi kunnolla housuihin. Siitä se sitten joskus rauhoittui ja en enään edes viitsinyt mennä vuodoista lääkäriin. Sanoivat vain, että tule jos tulee kipuja kun tulee verta, silloin voi olla keskenmeno. Eipä ollut! Terve poika! Tsemppiä sulle :) t.2

Mulla tulee vielä hieman vuotoa enkä osaa ajatella kuin pahinta, mutta onneksi kuulin nyt, että hyvinkin voi käydä. Itselläni 2 keskenmenoa takana, joten huoli on myös siksi suuri. T. Ap

Itse olen rv 14 ja alkoi hurja vuoto toissapäivänä, verta tuli lorisemalla. Seuraavana päivänä päivystyksessä todettiin, että vuoto tulee istukasta, mutta vauvalla kaikki hyvin. Nyt pelottaa hurjasti, että raskaus keskeytyy.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat