Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Koko ajan olen päättänyt että kyllä nyt lapsiluku on jo täynnä mutta silti se vaan tuli uudestaa ja nyt kuumeilen jo kovasti . Mies ei vielä kovin innostunut asiasta mutta hänkin harkinnan kannalla. Miten teillä muilla ja miten olette jakselleet kolmen näin pienen kanssa. Minulle se olisi jo kolmas sektio. Mietin turvallisuus syitäkin että kuinka turvallista. Kaksi tyttöä ennestään japoikakin olisi aivan ihana!

Kommentit (2)

Ei tuollaisissa tunteissa mitään väärää ole :)

Meidän esikoinen on 3v1kk, kakkonen 1v5½kk ja itse olen rv 30 ;D Kohta ollaan siis kolmen lapsen vanhempia, eikä lapsiluku ole vielä täynnä. Hyvin pärjää kolmenkin kanssa, muutoksen aiheuttavat lähinnä ensimmäinen ja toinen lapsi, sen jälkeen onkin jo tottuneempi siihen että lapsia on enemmän kuin yksi ja joka paikkaan ei samalla sekunnilla ehdi revetä. Kahdesta ekasta on myös seuraa toisilleen.

Kuuntele itseäsi, juttele miehesi kanssa ja tehkää niin kuin hyvältä tuntuu!

Porenn, kahden ihanan tytön äiti, toiveissa kummallakin vanhemmalla lisää tyttöjä :)

Ensimmäinen lapsi täytti 4-vuotta, toinen 3- vuotta ja kolmas 5,5 kuukautta. Ja oikein hyvin olen kolmen pienen kanssa jaksanut! Anoppi on ollut paljon apuna aina, kun on tarvinnut. Ja tottakai se mies on ensisijainen tuki ja apu! Haluaisin vielä neljännen lapsen, mutta vasta muutaman vuoden päästä... Tai sitten, kun mies on valmis!!

Ja kyllä minun mielestäni sektioita voidaan tehdä useampikin. Leikkausarpi käsittääkseni tulee aina hiukan eri paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat