Vierailija

Mun vauva on aikamoinen ikiliikkuja ja jostain kuulin, et tytöt on yleensä rauhallisempia.. ;) Mites teillä on ollut, arvoisat äiteet?

Kommentit (9)

varsinkin keskimmäinen oli tosi lunki, olin loppuraskaudesta melkein paniikissa joka päivä kun en meinannut saada tarvittavia liikkeitä kasaan vaan aina piti ravistella ja hötkytellä mahaa... suht rauhallisia poikia ovat edelleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän poika oli masussa niin hiljainen että jouduin tekemään liikelaskentaa. Rauhallinen lapsi hän onkin ollut synnyttyään, ei mikään rämäpää. :)

Kavereiden tytöt taas ovat melskanneet minkä kerenneet siellä äitiensä masuissa. Ovat myös paljon vilkkaampia kuin meidän poika!

Istukan sijainti myös vaikuttaa varmaankin noiden potkujen tuntemisiin.

Mulla kolme poikaa ja kaikki olivat todella kovia potkimaan ja möyrimään. Sitten viimesen raskauden aikana sanoin miehelle, että voidaan perustaa se oma hyökkäysketju, tuskin tyttöä tulee, kun on yhtä kova futaamaan kun veljensäkin. No ihana yllätys synnärillä olikin, kun mies huudahti " se on tyttö" . Tyttö sieltä tosiaan tuli ja oli aivan yhtä vilkas kun pojatkin ;).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat