Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (115)

Mies skarppaa kyllä kun annat hänelle lähtö potkun. Opettele vaatimaan, selitä mitä haluat. hän kyllä rakastaa sinua ja tekee sinut tyytyväiseksi. Miehesi on väsynyt, onko kova stressi päällä. Ulkoilkaa enemmän koko perheevoimin. Miehesi tarvitsee naurua jotta jaksaa.

Vierailija:

Lainaus:

Jaksaako mieheni panostaa perhe-elämäämme kuinka hyvin vai ollenkaan.. Pystyykö hän tulevaisuudessa siihen, kun nyt on jo vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Parempaan päin koko ajan. Sinulla on jokin asia kesken vai oletko unohtanut hoitaa jonkun asian. Se keventää mieltäsi kun saat sen päätökseen. voi liittyä ihmissuhteisiinkin. En nyt ole aivan varma.

Iloa kyllä on elämässäsi paljon, sitä on jo nyt. Pieniä asioita, yritä vaan huomata ne. Sinulla on elämässäsi ihminen joka auttaa sinua paljon kaikessa. pidä hänestä kiinni.

Niinkun aiemmin sanoin jokainen löytää onnen, tie on vaan sen luokse löydettävä. laitettava asiat niin että itsellään on hyvä olla. Sitten kun on itse löytänyt oikean tien niin ne kaikki muutkin asiat sutvaantuu. :)

voi mulle ja

onko näkyvissä mitään parempaa? löydänkö vielä onnea ja iloa? ne ovat poissa..

Tuntuisi että miehesi rakastaa sinua jollain tavalla, suhteeseenne liittyy paljon velvollisuuksia. Miehesi on ajoittain kanssasi vain koska tuntuu että näin pitää olla. Ja saattaisiko olla että itse tunnet sanoin aika ajoin.

Näen tumman naisen miehesi elämässä, jos se et ole sinä niin sitten se on jokin miehesi läheinen ystävä/työkaveri. En näe kumminkaan mitään pettämistä. Jotain pientä epäluuloa, pieniä valheita teidän suhteessanne.

Näkisin että peli ei ole menetty, jokainen voi löytää itsensä ja aviopuolisonsa uudestaan. Kaikki suhteet vaativat työtä ja ne joskus väljentyvät.

Miten avioliittoomme käy? Rakastaako mieheni vielä minua vai onko hähellä toinen nainen?

Voitko vastata,kun kukaan ei ole koskaan ennustanut minulle.

Minullakin on pelkoni. Kyllä varmasti pissit housuun lirahais jos kummitus eteeni astuisi tai leijuisi ehkä " luonnollisemmin" . :D

ehkä hän kirjoittaa omat kysymykset ja vastaukset

tai ehkä oikeasti puhuu hengille ja kummituksille.

Näkijä - pelkäätko kummituksia?

Anoppi sairastaa syöpää ja se on tällä hetkellä levinnyt toiseen keuhkoon. Iloinen ja sitkeä sissi hän kuitenkin todellakin on!

Yksi poika meillä on ja haaveena omakotitalo

Entä näetkö minun vanhempieni osalta mitään?

Vierailija:

Lainaus:

Nainen on sitkeä sissi, hän on iloinen joten eiköhän kaikki mene hyvin. Hän haluisi puhua jollekkin jostain huolestaan, kuunnelkaa häntä. Antakaa tilaisuus puhua rauhassa. En näe häntä sairaana, en osaa nyt tulkita sitten mitä se tarkoittaa.. Jos hän nyt on sairas niin, varmasti tervehtyy tai ainakin piristyy.

Sinä miehesi olette löydätte toisenne uudestaan jossain vaiheessa. En näe oletteko nyt jotenkin kadottaneet läheisyyden vai onko se tulossa. Hyvin teillä kumminkin menee. Ei kovin isoja murheita, sitä tavallista parisuhteen ongelmaa aina välillä.

3poikaa. Onko teillä jo kaksi?

Oletko onneton nykyisessä asuinympäristössä? En näkisi teitä ainakaan maalla asuvan, joki paikka missä on paljon omakotitaloja.

Vierailija:

Lainaus:

Selviääkö mieheni äiti vakavasta sairaudestaan? Entä miltä minun ja mieheni tulevaisuus näyttää? Kasvaako perheemme? Onko näkyvissä muutossa asuntoasiaamme?

En tunne nyt lasta sinulle. Ei se tarkoita ettet saisi lapsia enää, mutta nyt en näe lasta.

Oletko toipumassa jostain? Minulle tuli aika kumma tunne sinusta. En tiedä mistä johtuu.

Saanko minä toisen lapsen

Työtilanne vaikuttaa minusta ihan mukavalta, ainakin tulevaisuudessa sinulla on todella mieluinen työ. Uutta näen työrintamalla, pääset toteuttamaan itseäsi.

Suhde näyttää aika koukeroiselta. Mutta teillä on ollut paljon hyviä hetkiä ja näen teidän viettävän onnellisia hetkiä tulevaisuudessakin. Sitä en näe onko nämä hetket vain esim. jouluja jolloin tapaatte vai oletteko yhdessä. Mies on aika kinkkinen, hankala ajoittain. Etkö saa hänelle taottua aina kaikkea mitä haluisit sanoa. Sinut näen kumminkin aika ns. onnistuneena. Tuntuisi että paneudet asiaan, annat kaikelle sydämmesi. Lämmin ihminen.

Jos olet paikalla niin kommentoi jotta tiedän sainko " yhteyden" oikeaan ihmiseen.

Mitä näet työtilanteestani?

Entä suhde lapseni isän kanssa? Jatkammeko yhteiseloa?

Kommenttia: Olen määräaikaisessa työsuhteessa ja se minua huolestuttaa jatkuuko työt miten kauan ja vakinaistettasko mut kenties joskus. Olen jo tässä työpaikassa päässyt toteuttamaan itseäni ja aika haasteellista on tämä työ. Teen niin sanotusti käsilläni töitä. Työpaikkana aivan mahtava ja huiput työkaverit, tosi kiva olla siellä vaik onhan joskus pahojakin päiviä.

Sitten mieheni ja minun suhteeseen. Asumme yhdessä ja meillä on pieni lapsi. Yhdestä tietystä syystä olimme eroamassa ennen joulua mutta päätimme vielä yrittää yhdessä kun kumpikaan ei toisaalta halua toista menettää. Emme vaan enää ole niin onnellisia kuin joskus olimme, intohimo on hävinnyt.

Ei se mies enää niin kinkkinen ja hankala ole kuin suhteen alussa. Pitää kyllä oman päänsä kuten minäkin. Tällä hetkellä minä olen se hankalampi tapaus.

En näe sukupuolia, mutta oma tuntuma olisi kumminkin tyttö. :)

äkijä

minulla kolme pientä tyttöä ja ultrassa " POVASIVAT" (huonohko näkyvyys) neljättä typsyä. Onko pienokaisemme tyttö tai poika?

mistä sait alan koulutusta?

Milloin huomasit lahjasi?

Minäkin olen ajoittain voinut ennustaa aivan oikein joissakin tapauksissa. Mutta miten saisin asiasta lisä tietoa?

Vierailija:

Lainaus:

Mutta näen sinun hakevan kouluun ja saavan paperit. Pääset siis koulutukseen. Ei ehkä ihan uutta ammattia, jotain erikoistumista uudelleen. Töitä en näe nyt, mutta tuntuma olisi että töitä teet samassa paikassa sinne eläke-ikään saakka. Jotain ihmisläheistä hommaa.

Monimutkaiselta näyttää aika ajoin.. Sinulla jotain eripuraa jonkun kanssa. En tiedä onko se jokin perheessä, etkö kenties ihan tule toimeen jonkun lapsen kanssa? Muuten näen että monien pienten murheiden jälkeen näkyy mukavaa yhteiseloa, harmonia. Aikuisilla on aikuisten murheet ja lapsilla lasten.. Pystytte tekemään elämästänne leppoisan kumminkin.

20 jatkaa: Miten uusperheemme yhteiselo onnistuu

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat