Vierailija

Loppujen lopuksi katkesi välit, koska en jaksanut kodissani 50-vuotiasta kapinoivaa esiteiniä.

Kommentit (3)

Lapset kyllä tykkää, mutta minä aina uuvun jo pelkästä ajatuksesta. Tämä 50-v nainen nimittäin "taantuu" itsekin lapseksi ollessaan kylässä meillä ( lapset ovat 2- ja 5-v). Lopputuloksena on hujan hajan oleva kämppä ja karmea riehunta, sillä tämä täti ei kiellä lapsilta mitään ("saahan nyt vähän riehua ja pelleillä") ja villitsee itse vaan menoa. Rasittaa jo etukäteen ajatellessani hänen huomista kyläilyreissuaan. Pitäisi varmaan rajoittaa häntäkin laittamalla pihalle rauhoittumaan, mutta hän tekee minusta sitten aina lasten silmissä pahiksen ja nipottajan. Jos kiellän jotain, kuiskuttelee hän lapsille sen olevan sallittua ja että "voihan sitä nyt vähän kukkamultiin koskea".

En siis ollut ainut, meillä aoppi tekee tuota.. JA on muuten todella raskaita nuo reissut.. "MItä se haittaa jos lapset vähä tykkää heitellä popgorneja, äiti on vähä tiukkius kun tommosta kieltää."

Lapsi kaataa tahallaan maidon, sitä nauretaan yhdessä anopin kanssa. "SEhän oli vain hauskaa ja varmasti vahinko"

Sisältö jatkuu mainoksen alla

"Äiti on niin väsynyt nyt, tulkaa tänne, minua ei haittaa." Ei varmaan joo, kun pääsee omaan siistiin kotiin täältä läävästä, jonka käy sotkemassa...

2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat