Seuraa 

Sivut

Kommentit (26)

kuin viimeisenä työviikkona. Helpolla en tosiaankaan pääse, kaikki yrittävät saada vielä oman osansa työpanoksestani ennen ä-lomaa. Etukäteen kaavailin, että käyttäisin viimeisen viikkoni työpöydän siivoamiseen ja sähköpostin tyhjentämiseen, mutta ei se ihan noin ole mennyt. Täysillä puserretaan ja välillä tuntuu jopa siltä, ovatko nuo työkaverit edes tajunneet, että ihan kohta en siellä enää ole. En silti valita! On ollut ihanaa olla niin täysillä mukana loppuun asti. Ja kyllä on yhteistyökumppaneilta/lähimmiltä kolleegoilta/esimiehiltä tullut niin mahtavaa palautetta työskentelytavoistani, että tippa on meinannut monta kertaa tulla. Kaksi päivää olisi vielä jäljellä. Huomenna aion puskea niin pitkään kuin jaksan eli varmaan iltaan asti. Torstaina ajattelin käydä sanomassa heipat ja häivyn juhannuksen viettoon lounaan jälkeen.

JUHANNUKSESTA. Me olemme lähdössä mökkeilemään, kuten aikaisempinakin vuosina. Yleensä mökillämme on tähän aikaan vuodesta aivan hirveästi hyttysiä, mutta jos tänä vuonna helteet olisivat hillinneet niiden pirulaisten lisääntymistä. Mökillä olisi tarkoitus olla ensi viikon puoliväliin asti, sitten menemme Turkuun ja Naantaliin pariksi päiväksi. Eli oikein leppoisa loman aloitus meillä.

Kävin NEUVOLASSA eilen pitkästä aikaa ja kaikki näyttäisi etenevän hyvin. Vauva on ilmeisesti kasvanut oikein hyvin. Sf-mittaakin oli jo peräti 27! Painoa on tähän mennessä tullut 9, eli ihan samoilla mitoilla mennään kuin esikoisesta. Hemoglobiini on hieman noussut, on jo peräti 116, mutta oikea suunta kuitenkin. Seuraava neuvola mulla on vasta joskus heinäkuun puolivälin jälkeen ja terkkarin kanssa jo siitä juteltiinkin, että periaatteessa voisin ihan hyvin olla synnyttänytkin jo siinä vaiheessa. Ensi viikolla käyn vielä toisessa seurantaultrassa eli pääsen vielä kerran kurkkaamaan, mitä masuun oikein kuuluu :).

OMA OLONI on ihan hyvä, paitsi että aivan hirveät allergiaoireet vaivaavat iltaisin. Olen ollut varsin aktiivisella tuulella, hyörinyt takapihan parissa, pessyt ikkunoita, luutunnut terassin ja parvekkeen, laitellut vauvakamoja jne. Välillä saan ihmeellisiä energiapuuskia, toisinaan taas olen niin rätti, etten jaksa tehdä mitään. Helteet verottavat hieman, samoin huonosti nukutut yöt. Kyllä tämän silti kestää, kun matkaa h-hetkeen on kuitenkin enää vain muutama viikko.

En ole lukenut pinojamme viikkoon, joten en tiedä yhtään, mistä täällä on keskusteltu. Taitaa jäädä minun palstailuni muutenkin vähän vähemmälle seuraavan viikon aikana, mutta heinäkuussa sitten taas aktiivisemmin.

Aurinkoisia kesäpäiviä, iloista juhannusta ja leppoisia odotuspäiviä kaikille!!

toivottaa Pepper (33+5)

Kyllä on lämmin joka paikassa...Yöllä piti siirtyä alakerran sohvalle nukkumaan kun siellä oli vähän viileämpi. Yläkerrassa oli nätit 30 astetta lämmintä...Ihmettelinkin, että miten pikkujannu pystyi nukkumaan (pitkästä aikaa) koko yön heräämättä. Ropeli kyllä pyöritti ilmaa mukavasti. Töissäkin päätteen ääressä pukkaa hikeä vaikka ei sen kummempaa tee kun näpyttelee takapuoli penkissä näppistä. En ole mikään kuuman ilman ystävä ollut koskaan, vähän viileämpi on sopinut mulle aina loistavasti, sen takia tässä vähän saa naristakin..!

Sijainen aloittaisi ensi maanantaina ja se olisi sitten viimeinen työviikko, jee! Selkää kyllä särkee tälläkin hetkellä, mies on päivittäin muistutellut että jos vaikka jäisit sairaslomalle...Ei anna luonto periksi sen takia jäädä pois kun pitää sijainenkin opastaa työhönsä.

Vali vali taasen, mutta kyllä se siitä helpottaa onneksi kohtapuoleen!

Asiasta toiseen, oletteko kuulleet radiosta spriten mainoksia? Itse nauran aina maha kippurassa niille mainioille mainoksille...Että jollakin on välähtänyt tehdä sellaiset!!! " hei baby, voit soittaa koska vaan...koska annoin väärän numeron..." heh :' )

Viime viikolla kerroin tutista luopumisesta, eilen oli vielä yrittänyt hoidossa saada tuttia verukkeella, että toisella hoitokaverilla on (vaikkei edes ole...) ja sillä että hänen tuleva sisko-vaava tarvitsee tuttia...Poitsi on vakaasti päättänyt, että meille tulee tyttö. Illalla ei enää kysellyt tutin perään, pupu ja rätti vaan kainaloon ja unta kuulaan!

Palaillaan taasen!

Muumu ja masumönkijä 32+6 (oho...vähiin menee ennenkun loppuu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

LIITOSKIVUISTA kysyisin..Onko kellään ollut jo??Tai ollut aiemmin..En muista sellaisia esikoisesta, mutta miltä ne tuntuu...??

En tiedä mitä nämä on mitä mulla tuntuu nyt, mutta ilkeitä ovat..Pistävän viiltävä kipu 1-2 cm häpyluun yläpuolella säteilee muutaman sentin ylöspäin kohtuun..Epäsäännöllisesti tulevat ja kesto on muutamasta sekunnista 10 sekuntiin..Ja tulevat vähän toispuoleisesti..Eilen tuntuivat enemmän vasemmalla ja nyt tänään sit oikealla..

SYNNYTYSTARINOISTA:Itse ajattelin tulla ilmoittelemaan vain tälle puolelle, kun on jakauduttu ja yksityiskohtaisempaa tarinaa kirjoittelen sittn tuonne synnytyspuolelle..Sillä edellytyksellä, että jotakuta se edes kiinnostaa.. :)

Nyt on pakko mennä grillailemaan iltapalaksi makkaraa..

pikku_ruu & möttiäinen rv33+5

Tiiä sitten mistä poitsi on nämä perustelutaitonsa perinyt...On kuitenkin vasta 2 v ja 4 kk vanha, todella sanavalmis joka paikkaan, äiti ihmettelee välillä että mistä se keksii niitä juttuja. Aurinkorasvaakin kun laitan sellaisesta suihkupullon näköisestä, niin hänen käteen pitää kanssa suhauttaa vähäsen että saa levittää sitä vihreätä. Kerran sitten vain laitoin " leikisti" , suhautin itse äänen, niin toinen toteaa että hei oikeesti äiti...

Kiitoksia ohjeesta, kopsasin sen heti ja tulostin :)

sen verran luin muitten kehuja kakusta vesi kielellä...täytyy kokeilla vaikka juhannuskakkuna!! Ja me vietetään juhannusta kotosalla, ensimmäinen juhannus omakotitalossa ja isolla pihalla täytyy kokea! Lauantaina saadaan vieraita, perjantaina taidetaan olla ihan omalla porukalla.

Miten tää työnteko ei taas oikein suju...

Muumu

Sellaista haluaisin teiltä kysellä, että onko kukaan sairastanut vesirokkoa raskaana ollessaan?

Itse sairastin rv 23+

Mietityttää vain, että onko ollut sikiölle jotain haittaa.....

Lääkäri kyllä meinasi, että kun hoito aloitetaan heti, ei sellaista tarvitse murehtia.

Mutta eihän sitä koskaan tiedä..

-SmiLe- rv 30+4

Luvin äsken pinon ja yritin kovasti käydä kirjottamaan ja ihmettelin miksei se onnistu...en ollu kirjautunu ollenkaan :).

Kuumaa päivää on vietetty mm. lääkärissä. Sain viimein tilattua esikoiselle ajan, kun sillä on ollu mahavaivoja jo jonkin aikaa. Otettiin verikokeet ja tyttö ressu meinas pyörtyä :(. Huomenna pitäis pyydystää ulostenäyte..ällöä puuhaa :(. Epäili jotain allergiaa esim. laktoosi-intoleranssia niinkuin miekin. Mälsää, mut oishan se hyvä saada selville. Ei oo kivaa kattoa mahakipuista tyttöä, joka juoksee vessassa yhtenään.

Kohta meinasin tarttua imurin varteen, kun muuten ei oo vielä tarpeeks hiki! Meillä on huoneesta riippuen 26-30 astetta! Sit suunnistetaan taas virkistäytymään johonkin rannalle. Terkkarin mukaan uimisesta on se haitta, jos paikat on alkanu aukeemaan et se aiheuttaa herkästi tulehduksen. Miun kohdunsuun tilannetta ei oo vähään aikaan katottu, mut luotan sen olevan kiinni. Mie oon nimittäin uinu ekan kerran jo pari viikkoa sitten ja kyllä kai mahd. tulehduskin ois jo tässä ajassa oireillu?!?

Ihana suklaakakun ohje (muisti tosiaan pätkii, kun unohdin kuka sen kirjotti) sai veden kielelle..slurps! Pitänee viimeistään huomenna kokeilla.

Tervetuloa uudelle elokuiselle (oliks se Vipukka?)! Jännä juttu,että siun mies painostaa siut kirjottamaan. Meillä ainakin tapellaan koneella olosta miehen ja lasten kesken ja kukaan ei varmasti yllytä toisia kirjottelemaan tai pelaamaan ym.

Hipsuhiiri ja Pipana 33+2

Moi,

SYNNYTYSJUTUT:

Laitetaan vaan synnytysjutut tonne synnytys palstan puolelle, kun siellä varmaan on hiljaisempaakin kuin täällä niin pysyy helpommin ylhäällä se meidän pino sitten. Ja muutenkin looginen paikka?

Päivän pinoon sitten kirjoitellaan, että hei menkää katsomaan mun synnytyskertomusta ;) Se on tosiaan totta, että tätä pinoa sitten loppukuusta ja syyskuussa ei varmaan moni ole enää lukemassa. Toisaalta taas osa saattaa jakautua jo heinäkuussa...

Hanneli: Mutta itä-suomeen jos siellä aiot jussia viettää niin on luvattu suomen parasta keliä elikkä oleppas tyytyväinen vaan :) Ainakin aamun hesarin mukaan siellä ei välttämättä sada ollenkaan !

Tiedättekö miten uimisen laita on jos on paikat auki? No sitä voi kysellä sitten viimeistään neuvolalääkärillä parin viikon kuluttua ja samalla tosiaan kuulee mikä on päivän tilanne kohdun suulla...

Liikelaskenta onnistuikin kivasti tänään meni ihan 5 minuutissa koko juttu. Lauloin yhtä kehtolaulua minkä olen opetellut niin johan alkoi vatsatanssi kiihtymään :)

Pia rv 34+0

Kuopus nukkuu päiväunia ja isommat leikkivät sisällä legoilla kun ulkona on liian kuuma olla. Tohon pihaan paistaa suoraa aurinko ei yhtään varjo paikkaa jossa vois olla.

Aamusta toi piha onkin puoliksi varjossa ja sitten myöhemmin iltapäivällä/alku illasta pääsee taas pihaan leikkimään näin keskipäivällä lapsetkaan eivät pihassa viihdy.

Synnytyskertomuksia olis varmaan järkevin laittaa synnytys osioon niin kuin moni on sanonut. Ja tosiaan kun sen kerran kirjoittaa niin voihan sen tännekin kopsata.

Kiitos pumpulille kakun ohjeesta. kirjoitin sen heti ylös ja huomenna olis kauppa päivä niin täytyy ostaa ainekset kun nyt niitä ei kaapista löytynyt.

Juhannusta juhlitaan ihan kotona. Mies kun tekee vuorotöitä niin on juhannuksen töissä. Grillataan jotain tossa taloyhtiön grillikatoksessa jos siellä tilaa on. Voipi olla vähän ruuhkaa kun kaikki ovat suunnitelleet grillaavansa. Eipä se juhannus ole mulla koskaan ollut viikonloppua kummempi. Kotona aikanaan tuttava perhe tuli meille grillaamaan kun asuivat kerrostalossa ja me omakotitalossa.

Turvotusta on täälläkin iltaisin hieman havaittavissa. Muissa raskauksissa en moisesta vaivasta ole kärsinyt. Kai se on tää kesä ja kuumuus joka sen turvotuksen tekee. Kuopus kun on syntynyt tammikuussa kun sitä aikaa miettii niin on kivempi kyllä olla kesällä viimeisillään kun talvella. Kun piti yrittää löytää tarpeeksi isoja toppavaatteita että pysty oleen isompien kanssa ulkona.

Nyt keittämään kahvia ja syömään jotain kun kerrankin ruoka maistuisi.

puuhis ja lauma 97,99,00,02,05 ja masuasukki 31+5

Ulkona käy pieni tuulenvire ja se sopii minulle oikein hyvin. Lämpötilat ovat sitä luokkaa, että hoitosukat eivät todellakaan pyöri jaloissa vaan liimautuvat ihoon sellaisella iilimadon tehokkuudella ettei väliin pääse lainkaan ilmaa...ihanaa...eikös kuulostakin houkuttelevalta...

Air: Minä olen niin onneton viherpeukalo, että kasvihuone ei tule kysymykseenkään. Olisi kyllä ihana hakea takapihalta ihan itse kasvattamia herkkuja, mutta minun on kyllä tyytyminen torin tarjoamiin tuotteisiin. Nostan kyllä sinulle hattua, kun sinulla on tuollainen viherpeukalo.

Eria: Olipa ihania kuvia Taatelista. Lapsetkin ihailivat suloista pikkumiestä.

Puuhapetet: Mukava kuulla sinusta ja loistojuttu, että alatte olla kunnossa.

Pubu: Tsemppiä viimeiseen työpäivään ja ihanaa loman alkua!

Ode: Olet sellainen komia nainen, niinkuin Pohjanmaalta kotoisin oleva isäni sanoisi: upean tukan omistava kaunis nainen ihan niin kuin olin ajatellutkin.

Juhannus lähestyy. Me vietämme miehen töiden takia juhannusta kotipihalla, isommat lapset lähtevät vaarin kanssa juhannusyön purjehdukselle. Taidan lipittää Pommacia ja nauttia uusia perunoita ja graavilohta.

Viikot käyvät osalla meistä vähiin. Pian alkaa pukata vauvauutisia tuutin täydeltä. Mitäs olette mieltä noista synnytyskertomuksista? Laitetaanko niille oma pino tuonne synnytyksiin vai kerrotaanko ne täällä normaalissa päiväpinossa? Minusta on ainakin mukava lueskella niitä.

Nyt lähden kahvin keittoon. Palaan taas...

Opemamma ja vimpula rv 30 !

Vihdoin sain aikaiseksi kirjautua käyttäjäksi, tai oikeastaan tämä tapahtui mieheni painostuksesta... jaa että mitä? Siis tunnustan, olen käynyt lukemassa teidän juttuja jo plussasta asti melkein päivittäin. (kuulin sivuista ystävältäni). Ja seurannut suurella mielenkiinnolla teidän raskauksien etenemistä ja kasvatellut samalla omaa mahaa. Odotan ensimmäistä ja olen päivittäin kertonut miehelle mitä uutta olen " oppinut" ja lukenut täältä, mutta eilen illalla tuli stoppi! Mieheni UHKASI KATKAISTA NETTILIITTYMÄN jos en ala itse kirjoittelemaan tänne vaan käyn ainoastaan lukemassa muitten juttuja! Eli tällainen tarina.

Minulla on la 6.8 ja kyseessä on ensimmäinen raskaus. Kaikki on nii-in uutta, jännittävää ja hienoa. Raskaus on sujunut ennenaikaisia supisteluja lukuunottamatta hienosti. Jouduin sairaslomalle niiden takia jo reilu kuukausi sitten ja nyt vietän kesälomaa (kuten ilmoista huomaa... hih) Oma mieli on loistava ja tunnen eläväni elämäni parasta aikaa.

Oikein mukavaa päivän jatkoa teille kaikille! Toivotaan viileää yötä, jotta saisimme nukuttua!

eli ilmeisesti terkka ei suositellut uimista, jos paikat on auki. Ja että ne on yleensä vielä kiinni tässä vaiheessa...

Hmm toivotaan, että ne tosiaan ovat kiinni vielä sitten heinäkuun alussakin tai sitten pitää vaan kahlata!

Pia

Eipä ole tullut pinouduttua pitkään aikaan, joten olen ulalla keskustelunaiheista vaihteeksi, mutta kirjoitanpa nyt jotain.

Esikoinenkin jäi kesälomalle hoidosta ja äipän päivät menee siis sangen lennokkaasti (lepo, mitä se on???). Mukavia päiviä tässä on silti vietetty, ei sillä, mutta illasta olen aikas naatti, kun päivän mittaan ei ehdi juuri ½-1h pitempään lepäämään.

Air: Auttaako sinulla tukivyö issiaskipuun? Minulla on ollut vyö käytössä jo monta kuukautta ja nyt on alkanut issias vaivaamaan ihan haitaksi asti. Väliin on hyviäkin päiviä eikä kipua tunnu, mutta sitten juimii senkin edestä niin, että silmissä salamoi. Saa kävellä todella varoen, kun ei voi olla varma, ottaako jalka päälle ollenkaan. Makuulta ylöspääsy on tosi tuskaa ja paras asento onkin maata kipeä lonkka alaspuolella. Eikä tuo tukivyökään varmaan ole tukisukkia vilpoisampi vaihtoehto... =P Pakko on vaan pitää, muuten tulee maha niin kipeäksi ettei voi olla. Mahanahka on muutenkin niin arkana ettei juuri kärsi painaa tms.

Synnytyskertomuksia alkaa varmaan pian tulla vaikka lasketut ajat elokuussa onkin meillä kaikilla. Eikö loogisin paikka niille ole tuo synnytyspuoli sittenkin? Epäilen kyllä omalta osaltani, onko paljon aikaa netissä surffailla kahden tenavan kanssa; miten te useamman lapsen äidit saatte ajan riittämään????

Neeuska ja masu huomenna tasan rv 33 (vähiin ne viikot käy ennenkuin loppuu)

:) mie olen vaan yhden tiedotuksen nähny missä oli pilvee niin pirusti itäsuomen päällä... no toivottavasti ois selkeempää... vois grillatakkin eikä tyttö tylsistys pieneen mökkiin...

PIA: hyvä et onnistu liikkeitten laskeminen... välillä ne koittelee mamman hermoja ihan todella vaikka ois kuinka luvannu ettei hermostu pienistä..

Lähes joka päivä käyn kyl lukemassa teiän juttuja mut en jaksa kirjautua sisään ja kirjottaa ite. Laiska mikä laiska ;)

KUUMUUS

Aamuisin jaksan hyvin esikoisen kanssa ulkoilla mut iltapäivästä en jaksais enää mitenkään. Varjossakin on kuuma ja hiki virtaa! Tissinalukset ja kainalot heti märkinä.

MAHAA

Vauva liikkuu jo vähemmin kun ennen. Rytmi on jo löytynyt. Sf-mitta on pieni (26cm).

JUHANNUS

Ollaan kaksin neidin kanssa, koska isi pääsee kotiin vasta juhannuksen jälkeen maanantaina. Ei siis tehdä mitään erityistä, kunhan vaan ollaan. Sitten heinäkuun 11. päivä ois tarkoitus mennä käymään Korkeasaaressa, mutta kattoo nyt millainen ilma on. Tällaisilla helteillä en kyllä lähde minnekään!

Nyt mennään saunaan neidin kanssa :) Niin, rv ois jo 30+6

Ihania aurinkoisia kelejä on pidellyt! Täytyy nyt nauttia niistä kun niitä vielä on. Ketuttaa vaan kun kun meillä on vaan yksi auto ja ukko kulkee sillä töissä. Olis kiva päästä lasten kanssa rantsuun mutta täällä kotosalla se on kökittävä kun ei ole autoa... Jos ei ukolla olis ollu mitään menoja paltsuihin muihin paikkoihin niin olis voinu mennä julkisilla mut olipa tietysti niitäkin :(

SYNNYTYSKERTOMUKSISTA: Kun se kertomuksen kerran kirjoittaa joko tänne tai Synnytykset puolelle niin sehän on helppo kopsata siitä sit jommallekummalle puolelle. Eli varmaan se pino Synnytykset puolelle on se ykkösvaihtoehto ja voihan ne tulla tännekin kertomaan, ainakin ensimmäiset synnyttäjät?

Kohta pitäis lähteä ostamaan sadettaja kun mokoma on hajonnut.. Ei kestänyt kuin yhden kesän. Onneks on rautakauppa sentään lähellä ;) Mukavampi käydä nyt aamupäivästä kun aurinko ei ihan täysillä vielä porota. Täällä on kyllä reipas tuuli joka vilvoittaa mukavasti.

Raskaus etenee normaalisti kaikkine vaivoineen. Eilen illalla kun katottiin miehen kanssa sohvalla futista, mies istui ja mä makasin jalat ukon sylissä niin pyysin kutittamaan jaloista (siis sillai hissukseen sääristä...) Sanoi ettei nyt jaksa. Mä sanoin sille sit että mä joudun kärsimään närästyksestä, peräpukamista, lonkkakivuista, häpyliitoskivuista ja turvonneista jaloista kantaessani hänen lastaan (ja vielä neljättä kertaa) niin johan alkoi tapahtumaan ;)

Jep, nyt pitää lähteä. Onkohan esittelypino muuten kuin vajonnu, en ole torstain jälkeen siihen kajonnut.

Peeveli rv 31+4

Kumpaa sukupuolta....

Kaksi vauvaa istui pinnasängyissään, ja toinen huusi toiselle ,

" Hei olek sää pieni tyttö vai pieni poika ?"

" Emmää vaan tierä," toinen vauva vastasi kikattaen.

" Mitä sää oikei tarkotat, ettet sä tierä ?" ensimmäinen vauva sanoi.

" Mää tarkotan etten mää tierä mistä sen oikein voi erottaa," vastasi

toinen vauvoista.

" Mää tierän" sanoi ensimmäinen vauva ylpeänä, " Mää kiipeän sun

sänkyys ja tarkastan."

Hän onnistui kuin onnistuikin kiipeämään toisen vauvan

pinnasänkyyn, sitten hän nopeasti katosi peiton alle. Parin minuutin

kuluttua hän tuli takaisin näkyviin leveä virnistys kasvoillaan. " Sää olet

pikkuinen tyttö, ja mää olen pikkuinen poika," hän sanoi ylpeänä.

" Sää olet aina niin älykäs," imarteli tyttövauva, " mut mistä sää oikein

tierät?"

" Se on oikeesti ihan helppoa," vastasi poikavauva, " sulla on

vaaleanpunaiset sukat ja mulla on siniset."

Huh hellettä!

Ei passaa valittaa kun koko vuoden olen tätä odottanut mutta kyllä alkoi olla lämpötilat sellaisissa lukemissa viime yönä että nukkuminen kävi hankalaksi. Mutta en siis valita edelleenkään =)

Opemamma: huh, kunnioitettavaa että olet kurinalaisesti vetänyt hoitosukat jalkaan! Niin pitäis minunkin jos sillä voisi edes muutamaa suonikohjua estää tulemasta mutta mukavuudenhalu taitaa olla suurempi. Minä sitten harmittelen jälkeenpäin kun sinä voit kävellä kepein jaloin synnytyksen jälkeenkin =) =)

Eria: Minä myös kävin sivuillanne, olipa dramaattinen tarina ja ihanat kuvat! Pienestä se elämä lähtee mutta ihanaa että olette jo noin hyvässä vaiheessa Taatelin kanssa.

Synnytyskertomuksista: mun mielestäni ois ihan hyvä laittaa sinne synnytyspuolelle. Itselle kävi viimeksi niin että kuuluin lokamammoihin mutta synnytin vasta marraskuun puolella eikä kukaan enää oikeestaan käynyt lukemassa enää ' mattimyöhäisten' juttuja. Ei sen puoleen, niin taisi käydä vaikka jutun laittoi synnytyspuolellekin...

Juhannuksen vietosta: mies haluaisi mökille mutta siellä ei vesi juokse (paitsi jos kantaja pistää hölkäksi) eikä ole sähköäkään. Eli teettää aika paljon töitä mikä ei noin muuten minua haittaa mutta nyt yhdistelmä isomaha + vilkas puolitoistavuotias ei oikein houkuta. Mies kyllä auttaa ja osallistuu mutta tiedän että mulla saattaa vähän hermoa kiristää juosta pikkuisen perässä ja vahtia laiturilla. Summasummarum, olen ehdottanut kotijuhannusta. Sitä sitten tukisi hiukan tuo sääennuste jossa ei pelkkää aurinkoa luvattu. Mutta katsellaan nyt!

Kuopuksella valuu räkä nenästä. Toukokuussa oli korvatulehdus, toivon tosiaan että ei olisi samaa sorttia. Täytyy varailla tänään tuota jälkitarkastusta edelliselle taudille niin katsovat sitten ne korvat ovatko puhtaat.

Eipä muuta tällä haavaa, lähdemme mummin ja vaarin pihalle viettämään kesäistä päivää. Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

t.tuuli72 + jumppatyttö rv30+6

OPEMAMMA: Minäkin ihailen sinnikkyyttäsi ja lujaa tahdonvoimaasi pitää niitä hoitosukkia tällaisilla keleillä. Eiköhän ne pian voi heittää nurkkaan, kun pikkuinen on sylissä. Juu ja en minäkään viherpeukalo ole, mutta isukki väsäsi tuon kasvihuoneen ja kävin muutamia eri siemeniä sinne heittelemässä. vähän vettä päälle ja nyt siis alkaa olla jo aika kivasti saalistakin pikkuhiljaa ;)

PEEVELI: Tuo olikin aika hyvä juttu saada mieheltä vähän tuommoista mukavaa palvelusta ;) Itse kun jonkin aikaa heiluttelen varpaitani toisen sylissä niin mies kysyy, että haluatko jotakin kenties .... Alkaa tuo vihjailukin toimia meillä ;)

PUMPULI: Kiitos kaunis siitä kakkureseptistä. Minäkin voisin yrittää juhannukseksi vääntää. Mun vanhemmat ovat tulossa kylään ja iskä sanoi, että grillaillaan vaikka sataisikin. kivaa, kun vesi kielellä odotan viikonloppua. Itse ei tule grillattua mitään, kun mies ei oikein tuommoisista herkuista välitä. Juu ja kiva, että Muumimaailma-reissu meni noinkin hyvin. Toivotaan, että pojat löytää kummatkin mieluisan lelun ja se on eri kuin toisen...

VIPUKKA: Tervetuloa joukkoon kirjoittelemaan. Aika hauska tosiaan, miten päädyit sitten rekisteröitymään.

EMAIL: Onnittelut tyttöuutisista. Ja hyvä, että kaikki oli ultran mukaan ihan kohdallaan.

OMAA NAPAA; Tänään onkin ollut aikas runsaasti noita vatsan kovettumissupistuksia ja välillä täytyy ihan huiliakin vaikka päivällä hiukka mahdotonta. Iskiaskipukin on hellittämään päin juuri kun sain eilen kaverilta tukivyön lainaan. Toivottavasti tämä tila olisi pysyvää ettei tarvitse pelätä jalan pettämistä. ja minä nautin helteestä täysin siemauksin. Keskipäivän pysyteltiin suosiplla sisällä, kun ei ollut tuulenvirettäkään, mutta muuten ollaan oltu kovasti ulkona. Varjossa kylläkin ja sopii mulle. mies jo ehti tänään toivomaan talvea senkin ryökäle...

Teinpäs taas raperperipiirakan ja täytyykin mennä popsimaan ennen kuin häviää omille teilleen.

Terkuin

Air 29+3 ja poju 12/04

Eihän meitä muita vielä ole jakautunut kuin eria?? Oli muuten ihana ja koskettava tarina..Itku pääsi kun luin juttua ja suloisia kuvia..Tsemppiä sinne pikkumiehelle.. :)

Jostakin kirjoituksesta jäi vain sellainen kuva, että joku muukin kai olisi..Mutta eipä kai vielä..???

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat