Vierailija

Kauhukakara ja lepsu-äiti kaupassa. Pojalla ikää 9 - 11 v, joten ei mikään pikkulapsi. Syö jäätelöä kovasti maiskuttaen eikä jäätelöä ole tietenkään maksettu vielä! Eikö ton ikäinen pärjää kauppareissua kiukuttelematta makean perään?! Kassalla seisoo sen laskutason päällä, (!) siinä missä muut täyttävät kauppakassejaan ja vie tilan toisen perheen äidiltä. Oma äiti piipittää " älä nyt, mene nyt, nouse nyt" . Lähtee vasta kun on saanut käsiinsä kaksi isoa limsapulloa ja muistaa ilmoittaa kaikille että " ne on mun!" Tottahan tätä käytöstä täytyy palkita! Lopuksi vielä irvistelee ja näyttää kieltä omalle 2-vuotiaalle tytölleni, joka halusi vilkuttaa hänelle hyvästiksi. Just. Heippa.

Kommentit (8)

Joo kaikillahan lapsilla on nykyään se abcdefgh jne jne. Eikä lapsia saa ojentaa vaan heiltä pitää kysyä mielipidettä kaikesta, muuten se on väkivaltaa! Lapsille ei saa suuttuakaan koska äidin pitää aina olla rauhallinen pyhimys (viittaan erääseen toiseen ketjuun...).

Joo ap, oon nähnyt samanlaisia tapauksia ja tekis mieli mennä ojentamaan tuollaisia lapsia. Rajoja noi lapset tarvii, ei mitään limuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

löytyy se yks mamma joka tulee sanomaan että minun murulla on joku adbcäfgeehoo ja sille ei voi mitään ja läpäläpä. Sitten aletaan vertailla lasten oireita ja tarinoida veljestä ja naapurista ja miehen enon serkun kummilapsesta jolla kans on se sama seepee taijjoku.

Pitäis muistaa että noi erityislapset on kuitenkin vielä vähemmistönä tälläisten häiriötapausten joukossa

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat