Vierailija

Sänkyyn kiinnitetään se teline, ja siihen verhot sivuille, mistä ostatte? Siis sen telineen vai oletteko viritelleet itse jotenkin, ja teettekö verhot itse vai hankitteko koko paketin jostain?

Kommentit (9)

Minusta on parempi jättää verhot pois kokonaan kuin ostaa jotkut Citymarket-hirvitykset. Meillä on Noukies-sarjan verho ihan lastentarvikeliikkeestä, ja samaa sarjaa päätysuojus. Valinnan syynä ei kyllä ollut merkki, vaan ihan vaan sattuivat miellyttämään silmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itse laitoin aikanaan mobilen varren telineeksi (saatiin lahjaksi kamala mobile, mitä ei tullut käytettyä, mutta varsin ja kiinnityssysteemi oli ok) ja verhoksi tavalllinen verho, minkä pari roikkui vauvanhuoneen ikkunalla. Oli kaunis viritys ja kiva kun verhot samanlaiset.

Vierailija:

Lainaus:

Minusta on parempi jättää verhot pois kokonaan kuin ostaa jotkut Citymarket-hirvitykset. Meillä on Noukies-sarjan verho ihan lastentarvikeliikkeestä, ja samaa sarjaa päätysuojus. Valinnan syynä ei kyllä ollut merkki, vaan ihan vaan sattuivat miellyttämään silmää.

Lastentarvikkeessa maksoi 17e ja citymarketissä 15e. Siis ne pelkät tangot. Verhot sitten maksoivatkin yli 60 e viakka halvimmasta päästä nekin ostin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat