Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eilen oli järkyttävä tilanne kun n. 2-vuotias lapsi kävi varpaallaan kokeilemassa veden lämpötilää n. 20 metriä pitkän laiturin päässä. Vettä siinä oli aikuisella n. rintoihin asti.

Itse huomasin tilanteen kuin pikkuinen oli kiipeämässä portaita ylös laiturille. Ja järkyttyneinä arvailimme kuka laiturilla olevista aikuisista antaa lapsen noin vapaasti toimia..Olimme rannalla..Laiturilla olevat aikuiset eivät kai huomanneet pikkuista. No, vierestä lähtee juoksuun n. 10-vuotias tyttö ja huutaa äidilleen: " katso äiti missä Veera on!" Ja hakee lapsen pois.

Äiti ei missään vaiheessa tehnyt mitään tai edes sanonut mitään tuolle karanneelle... Toisaalta hän imetti pienintään mutta senhän olisi voinut keskeyttääkin..lapsia oli monta siinä seurueessa..

Kommentit (5)

Se ei ole kuin yksi silmänräpäys, kun lapsi kaatuu vedessä ja hörppää vettä keuhkoihin ja jos vanhempi ei sitä heti huomaa niin ehtii tapahtua vaikka mitä kamalaa. Itse olen aina lasten kanssa vedessä ja seuraan heidän tekemisiään taukoamatta. Vaikka on kellukkeetkin päällä niin ei uimataidottomia lapsia voi jättää hetkeksikään valvomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pieniä lapsiahan on vahdittava koko ajan,mutta ei kun,jotkut antavat Herran haltuun !! Joka kesä olen siis näitä muiden lapsia rannoilla vahtinut. Ei ole paljon lasten tekemiset vanhempia kiinostaneet.

Tuntuu,että menee rannalle kuin rannallle,niiin aina 1-2 tälläistä perhettä.

No nyt joku huutaa,että mene sanomaan asiasta,mutta kun mukana on usein joku isä/isähahmo/ukonretale,joka pikkuisessa tai isommassa maistissa tai muuten vain auringon pehmentävissä aivoissa.

En mä ainakaan uskalla mennä välttämättä sanomaan,kun on kokemusta siitä,että saatetaan suunnilleen hypätä silmille.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat