Vierailija

Iltalehti on näyttänyt lääkärille pari kuvaa Karita Tuomolasta, kuvan parin vuoden takaa ja kuvan Suvi Miinalan häistä. Kumpikin kuva näytetty niin, ettei kasvoja näy, joten lääkäri ei ole tiennyt, kenestä on kyse. Lääkärin mielestä Karita on nykyään pelottavan laiha, luut näkyvät ihan liikaa.

Sivut

Kommentit (78)

kkareita. Tuollaisesta kropasta nimittäin lähtee tissirasva laihtuessa.

Taitaa iltapäivälehdistön huolena olla pelkät tissit. Muistaako kukaan, että Pamela Anderssonin tikkukäsistä olisi vouhkattu? No, ei hän voi olla ano, koska hänellä on isot pallotissit. Vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laihuus ei kyllä välttämättä tarkoita syömishäiriöitä, Karita treenaa 5 kertaa viikossa ja kyllä se pitemmän päälle näkyy. Näyttää kyllä paljon ikäistään vanhemmalta, yli nelikymppiseltä kun on noin ruskea ja laiha, eikä toi sinimusta tukkakaan ole kovin kaunis.

Lainaus:

Telkkarin sanotaan keskimäärin lihottavan n. 10 kiloa

Tätähän sitä hoetaan. Mistä ihmeestä tuo juttu tulee? Tietenkään ihmisen kokoa ei nää telkkarista samalla tavalla kuin jos on itse vieressä, mutta minä ainakin olen hämmästynyt useimmiten sitä, miten lyhyitä julkkikset oikeasti ovat, en heidän lihavuuttaan. Ja joskus toisinkinpäin, varsinkin miesten osalta.

Eli on terveysintoilija viimeiseen asti. Elämä on yhtä treeniä ja ruokavalion tarkkailua. Poisjääminen salilta yhtenä päivänä on sama, kuin maailmanloppu. Kaikki menee siis överiksi.

alipaino on terveysriski, joka saattaa aiheuttaa mm. hedelmättömyyttä, osteoporoosia, rytmihäiriöitä.

Johan siinä artikkelissakin luki, että karita on myöntänyt menneensä joskus liiallisuuksiin treenien kanssa- juonut liikaa vettä ja suolatasapaino on järkkynyt. Tämä kertoo jo jotakin...

Miksi olla kateellinen tälläiselle ihmiselle, joka pakkoneuroottisesti treenaa ja syö pelkkiä rehuja? Mitä elämää se on?

ihan samalta. Todella naurettava kuvateksti siinä " pulskemman" kuvan alla: " ..nykyistä huomattavasti kurvikkaampi" . Kumma kun mä en huomaa mitään. Aivan turha karitan ajojahti.

Ja totuus on että suurin osa (varsinkin kansainvälisistä) naisjulkkiksista on alipainoisia lääketieteelliseltä kannalta katsottuna. Jopa tällä palstalla läskiksi haukuttu Jennifer Lopez on siellä normaalipainon alarajalla, bmi noin 19. Suurin osa näyttelijöistä, laulajista ja malleista on painoindeksillä laskettuna huomattavan alipainoisia.

Joten voihan olla että hänellä on vaan pienet läskit muuttunut lihakseksi. Lihashan painaa paljon. Mietin vaan että sinällään vois pitää paikkansa noi Tuomolan kommentit että ei ole lihonut eikä laihtunut.

Sitäpaitsi silloin kun itselläni oli anoreksia, oli pakko todistella kaikille, että en muka ole laihtunut! Söin vain julkisesti, jotta ihmiset olisivat " luulleet" mun syövän normaalisti ja että aineenvaihduntani vain on sellainen, että pysyn laihana... Sitä selittelyä vaan ei kande uskoa!

leimataan syömishäiriöiseksi jos on laiha! Jotkut vain ovat sen mallisia luonnostaan! mä olen koko ikäni ollut laiha luikku ja nyt neljän lapsen jälkeen olen vielä laihempi ku nuorempana. nyt olen( 174/51). Multa on tuttavat kyselly et onko kaikki ok ku olen niin hoikka... Syön normaalisti mutta välttäen turhaa rasvaa ja sokeria ja liikun todella paljon. Rasvaa ja sokeria vältän sen takia kun tuppaa tulemaan tota selluliittia takamukseen!

Vierailija:

Lainaus:

Voithan sinä olla ihan hoikka, mutta K Tuomolan näköistä susta ei saa tekemälläkään, noilla kiloilla. Sori vaan. On mullakin kylkiluut näkyvissä, mutta ei ne TÖRRÖTÄ. Toki varmaan sun läskit sukulaiset väittää, että sulla luut törröttää kun se on niin eksoottista, että ne ylipäätään NÄKYY ;-)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat