Seuraa 

Eli lääkäri määräsi terot, koska yritystä takana yli vuosi ja kierto epäsäännöllinen. Nyt kaipaisinkin " hieman" tietoa...=) Eli missä vaiheessa kierto niitä syödään ja kuinka kauan? Onko aiheuttaneet teille paljonkin sivuvaikutuksia? Paljonko maksaa? Kannattaakohan elätellä toivoa plussasta, pelkillä teroilla? Ootteko plussanneet pelkillä teroilla? Ja auttaakohan ollenkaan 2 kuukauden satsi? Vai palaakohan kierto taas epäsäännölliseksi kuurin loputtua? Ja kaikki muukin kokemus teroluteista kiinnostaa!!

Lääkäri vain totesi (terveyskeskuksen omalääkäri) että jos terot eivät nyt kahden kuukauden sisällä tuota tulosta, niin sitten kirjoittaa lähetteen lapsettomuus polille.

*Kiitoksia paljon jo näin etukäteen ja aurinkoista kesää kaikille*

Kommentit (2)

Mulla tuli superlyhyt kierto teroista, jotain 21-22 pv! Enkä tullut raskaaksi:( ja sen jälkeen ei ole tullut säännöllistä/lyhyempää kiertoa. 3kk kesti ennenkuin ekat luonnolliset menkat tulivat.

Joku jo kertoi paljonko 60 kpl terolut maksaa, 2kk:n hoitoon kannattaa pyytää pienempi paketti. Pienin paketti on 12kpl pakkaus ja se maksoi vain vajaat 5 euroa kun kävin eilen ostamassa. Mulla on nyt terolutin tarkoituksena saada menkat, joten aloitan nyt samantien syömään niitä 10 pv:n ajan. Yleensä niitä otetaan kierron 15pv:stä lähtien se 10 kpl.

Tsemppiä hoitoon! Toivotaan, että olet onnekkaampi ja että tärppää:)!

Näin ainakin meillä..

Teroluteja (10mg) syödään 1-2tbl päivässä kierron 15-24päivänä kuukautishäiriöön. Noilla päivillä kierto on mulla ainakin 28 päivää.

Hinta 26.09¿ 60tbl. Hmm tosta tais tulla viel kelalta takaisin jotain eli hinta on se mikä paketin kyljessä lukee.

Olen syönyt kohta vuoden tuloksetta. Mutta mulla onkin PCO ja sitä ne ei hoida. Olin illman teroluteja 3kk ja silloin kierto melkein 100 päivää, eli mulla ei ainakaan kierto ole tasainen ilman niitä, mutta johtuu taaskin PCO:sta.

Aluksi kun annos oli liian pieni mulle eli 1tbl päivässä tuli välivuotoja mut 2tbl päivässä kierto toimii kellon tarkkuudella. Kierto alkaa alusta kp28 klo 12-14.

Oireista: Aluksi kun annos oli suuri jopa oksentelin aamuisin ja olin kuin " raskaana" vaikka sitä en todellakaan ollut. Mutta nykyään ei ne aiheuta oireita. Kai elimistö on tottunut niihin.

Näin siis mulle määrätty ja mulla ainakin paketin päällä lukee selvä ohje ja sitä kyl kannattaa jokaisen aina omaansa noudattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat