Vierailija

ja " jännitystä" .

Onko ilmiö uusi?

Olin ihan hämmästynyt, kun kuulin. En itse missään nimessä voisi tehdä moista.

Kommentit (16)

Olin kuulemma suunnilleen ainut nainen, joka halusi

1. Tutustua menemättä heti sänkyyn (huom: menimme kuitekin melko nopeasti, mutta kuitenkin keskustelimme ensin ;-)

2. Vakituista parisuhdetta

3. Lapsia

Kuulemma tosiaan muut halusivat vain seksiseuraa. Tai sitten yhteydenotot tulivat ulkomailta ja naiset halusivat " länsimaasta" lähinnä paperiavioliiton ja oleskeluluvan/kansalaisuuden.

Itselleni ei deittipalstojen kautta ole tullut täysin asiattomia viestejä kuin yksi, eikä kukaan ole etsinyt vain yhden illan seuraa...

Ehkä siksi hämmästyinkin, kun ongelma oli jollain tapaa odottamaton.

siinä halutaan vain toisesta ihmisestä sitä yhtä osaa, eikä mitään muuta. Ja onhan se vähän turhauttavaa laittaa ilmoitus deittipalstalle kovin romanttisessa mielessä, jos vastaukset ovat luokkaa " kiitos, haluan vain seksiä" .

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aikanaan kun nettipalstoja tutkailin, niin kyllä siellä suurin osa enemmän tai vähemmän " vakavissaan" liikkeellä. Ja siis löysinkin sieltä nykyisen kihlattuni. Treffeillä kävin myös useiden ihan kivojen miesten kanssa. Vain yksi osoittautui valehtelijaksi vasta pitkän kirjoittelun jälkeen. Hän salasi minulta sen, että hän oli lapsen yksinhuoltaja ja vähän myöhemmin selvisi että hän myös seurusteli. Eli taisi olla vain testaamassa " markkina-arvoaan" ja katselemassa jos vaikka joku parempi löytyisi. Sääli hänen tyttöystäväänsä.

Eiköhän nyt seksiseuraa ole helpointa kuitenkin etsiä ravintolasta.

Mutta netti on kyllä aivan hyvä tapa tutustua ihmisiin ja etenkin siinä vaiheessa, kun ravintolat eivät enää jaksaisi vähempää kiinnostaa. Tai muuten on hankala tutustua ihmisiin.

en itse ole nähnyt ilmoitusta, jossa nainen kaipaisi seksiseuraa. Kyse kansainvälisestä maksullisesta deittipalvelusta, joka toimii myös Suomessa.

Aikuiskoulutuksessa ollessani kävi ilmi, että porukan hiirulaismaisimmat naiset, kaksi monen lapsen kotiäitiä, harrasti juuri tuota. Toinen tapasi ventovieraita miehiä, kävi pizzalla ja sieltä sitten hotelliin. Toinen nainen ainakin soitteli ja meilaili, en muista enää oliko seksiin asti vielä edennyt. Ja mikä parasta, tämän jälkimmäinse mies jäi sattumalta kiinni mulle rysän päältä samassa puuhassa (pitkä tarina). En kyllä raaskinyt kertoa tälle hiirulaiselle.

Naiset hakevat vain chattailuseuraa! He eivät halua oikeasti miestä viereen, koska ollaan niin femiiniä että! Naisen tussua kyllä imetään ja dildotetaan kilpaa nurkan takana.

kauan sit erottua olin vielä nuorehko ja vihree ja uskoin aidolla, välittömällä herkällä luonteellani löytäväni baareista Sen Tosirakkauden. Onneks jokunen tuntemani nainen (ei baarissa vaan oikeassa elämässä) valisti minua että melkeen kaikki nuoret naiset ovat pelkkiä baarikärpäsiä, haistattavat vitut parisuhteelle, uskoin ja lopetin baareissa käynnin. Etin sit aitona omana ittenäni netin deittipalstoilta Tosirakkauttani, eipä tullu vastauksia, korkeintaan jokunen varattu nainen oli silmät pyöreinä ihastuksesta, et miten minunlaisii miehii voi olla olemas, et jos vaan he ei ois varattui.... Sama baarikärpäs-ilmiö näytti toistuvan netissäkin jo silloin, niin uutta kuin netin deittipalstat tuolloin vielä olivatkin, ei baarikärpäsiä kiinnostanu vastata Aidon Rakkauden tunteelliselle etsijälle, harvat kehujat oli varattuja naisia. Kauan kesti, ennenkuin sain vastauksen. Nyt monien vuosien jälkeen on jälleen sama etsintätilanne edessä, en vaan ole enää nuorehko, kysyntäni ja "vaihtoarvoni" on varmasti laskenut jo huimasti kauan sitten olleessta edellisestä "vaihtokerrasta". Katselin muutaman kerran koemielessä deittipalstoja, villin lännen meinigiksi ovat palstat muuttuneet, poissa ovat kauan sitten olleet asialliset ilmoitukset, on niitäkin mutta hyvin vähän enää, seksin tyrkytystä on nyt joka puolella. Joten en ihmettele ap:n aloitusta. Olen nyt vanhempi ja viisaampi kuin edellisellä etsintäkerralla mutta mieleltäni yhtä aito ja tunteikas kuin nuorempanakin. Koska seksiseuraa en etsi enkä baareihin lähde, ja netissä seuraa saa kai vaan jalkoväliä tyrkyttämällä, niin onko kaikki toivo aidosta tunteellisesta rakkaudesta mennyttä? Toivottavasti ei sentään? :-} En välittäis ruveta mainitsemieni naisten kaltaiseks veetä haistattavaks juopoks baarikärpäseks seuraa saadakseni. :-D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat