Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Toimiala on sama. a) työssä kyse on markkinoinnista kuluttajille ja lisäksi ostajan ja jonkinlaisen koordinaattorin työstä. b) työssä on kyse b- to b -myyntityöstä.

a) työ on melko epävarma. Koordinoin ison verkoston yhteisiä toimintoja ja tapaan yhteistyökumppaneita. Toimintatavat ovat muutaman vetäjän myötä muotoutuneet vähintäänkin kyseenalaisiksi. Arvoni eivät tunnu kohtaavan työnantajapuolen kanssa lainkaan. Titteli on hieno, mutta teen käytännössä koordinoijan/assistentin työtä.

b) toimialan suurin yritys. Arvostettu myyntiorganisaatio. Kaikki taustatuki on kunnossa. Työ on melko " yksinkertaista" , en tunne kuitenkaan oikein kehittyväni siinä enää. Toisaalta työ on kyllä hyvin mukavaa. Titteli on sama kuin minulla on ollut jo runsaat kymmenen vuotta.

Palkka molemmissa töissä suunnilleen sama. b) työssä verottomat päivä- ja matkakulukorvaukset nostavat käteen jäävää osuutta kuitenkin sen verran, että tuntuu jäävän enemmän näppiin.

Kumman sinä valitsisit?

Kommentit (5)

joltakin muultakin toimialalta löytyisi vaihtoehtoja. Nopeana ratkaisuna ja oman pääni kasassa pitämiseksi olen ajatellut vaihtaa tuohon b) vaihtoehtoon. Toimialan vaihto ei kuitenkaan käy ihan helposti kun koulutukseni ja työkokemukseni liittyy vahvasti tähän ko. alaan.

Teen nyt työtä a), olen tehnyt puolisen vuotta ja tajunnut, ettei se ole mun juttu. Näiden epäselvien toimitatapojen yms. takia. Olen kallistumassa b) työhön. Palaisin siis vanhaan, mutta hyväksi havaittuun :)

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat