Vierailija

Onko normaalia, ettei mies pysy kovana koko yhdynnän ajan? Ennen en ole tähän törmännyt, nyt kumppani on tarpeeksi kovana vain muutaman hetken, sitten pehmenee niin ettei sisään saa.. Samoin laukeamiset on tosi vähissä, laukeaa ehkä vain joka kolmas kerta. Myös minun nautinto vähenee kun toinen hyytyy...

Kommentit (14)

Minulla on ainakin vaikuttanut se, että kun aikaisemmalla kumppanilla oli selvästi tiukempi pimpsa niin nyt on vaikea pysyä kovana ja saada orkut. Sitä on vaan tottunut tiettyyn tuntoon, ja sisään työntyessä saattaa tulla sellainen " pieni pettymys" -olo. Aikaisemmin ajattelin, että samaltahan ne kaikki tuntuu. Nyt kun olen viime aikoina kartuttanut kokemusta muutamalla tapauksella, niihin mahtuu 2 melkoisen tunnotonta tapausta. Tuntuu vaan pelkältä reijältä jonka takana on tyhjää.. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Voiko synnytys vaikuttaa joillakin niin paljon?

JA kaikki tuo: rööki, viina, huumeet, lääkkeet, huono ruokavalio, liikkumattomuus...

Tavatessani mieheni, hän oli vielä jonkin sortin nisti, ja tuollainen pehmeneminen ja laukeamattomuus oli arkipäivää. No hän kunnostautui, ja seksi on nykyään mahtavaa. Parhaimmillaan ja kovimmillana mieheni oli silloin, kun hän liikkui tosi aktiivisesti, mutta lasten myötä on liikuntainnostus aika lailla lopahtanut. Kyseistä ongelmaa meillä ei kuitenkaan enää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olisi kiva kuulla miehiltä kommenttia mistä tämä johtuu, mutta kun meillä ei ole mies saanut ainakaan puoleen vuoteen!!! Käy kohta jo hieman itsetunnon päälle, vaikka sanoo ettei johdu musta. Sanoo että johtuu väsymyksestä tai jostain muusta aina mukamas, mutta ne ovat tekosyitä, ei aina voi olla väsynytkään...

Mies kiinittää liikaa huomiota sinun tyydyttämiseen, hän ei osaa " ottaa" nautintoa.

Kokeilkaa ilman yhdyntää erilaisia tapoja masturboida yhdessä, yhtäaikaa tai eri aikaan. Keskustelkaa, kosketelkaa jne.

Seurustelin nuorempana erään mielettömän isokaluisen pojan kanssa ja sillä oli kanssa vaikeuksia pitää kalu kovana. Kalu jäykistyi mutta pehmeni helposti ja oli enimmäkseen sellainen puoliksi kova. Ilmeisesti tämä johtui siitä koosta. Johanna

Tai sitten pimppa ei tarjoa tarpeeks puristusta, jos vaikka on tottunut tiukempaan tavaraan aikasemmin tai jos miehellä on pieni tai tehnyt paljon käsitöitä koitappa vaikka jännitellä niitä lihaksia ja kattoa vaikuttaako se.. ja tietty jos näin on käynyt jo useemmin ni mies varmaan itsekkin stressaa sitä että jos taas lerpahtaa ja jos tommosia ajatuksia päästää päähänsä ni kyllä se kulli varmasti sillon lerpsahtaakin. T.Mies22

Hänellä syy oli masennuslääkkeet (ja varmaan se masennuskin?) Mutta hän oli niin tottunut vikaan, että sanoi siitä mulle heti suhteen heti alussa tyyliin " tää mun kalu aina välillä tekee näin" . Kun ei se sanottavammin näyttänyt haittaavan häntä, ei se haitannut muakaan. Hänellä oli nimittäin tapana antaa tosi paljon huomiota silloin minulle, mm. ihanaa suuseksiä, sen aikaa kunnes kalu taas kovettui. Kyllä lerpan saa imettyäkin pystyyn, nimim. kokemusta on, mutta siinä täytyy olla hyvä itsetunto ja uskoa itseensä ja suuseksinsä voimaan, kun mies ei välttämättä usko. .. No, saipa hämmästyä paritkin kerrat.

Tällä miehellä oli myös sitä, ettei saanut aina orkkua. Mutta ei se häntä häirinnyt, kun minä sain kumminkin joka kerta. Ja pikkuhiljaa hänkin alkoi saada useammin, kun siitä " miehen-on-pakko-saada-orkku" -ajattelusta luovuttiin.

Näistä ongelmista huolimatta tämä mies oli paras rakastajani ikinä!! Joten ap toivon että teilläkin alkuvaikeuksien jälkeen löytyy se yhteinen sävel!!

..on kyseessä uudehko kumppani, en tohdi ottaa vielä puheeksi. Aiemmat kumppanini olleet lähes aina kovia, tämä kyllä haluaa ja tahtoo, mutta silti pehmenee.. Vaikuttaisko tupakka, alko, ikä (lähes 40vee). Mä en pääse edes ratsastaa..

kyllä rööki, alkoholi ja lääkkeet vaikuttaa huomattavasti!! Totesin erään rakastajani kanssa... En jaksanut kauaa. :) Miehellä pitää seistä kunnolla ja onneksi nykyisillä rakastajillani kaikilla seisoo ja upeasti ja koko ajan! :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat