Vierailija

vaatekaappi sisältä päin?

Kommentit (12)

vaihtaa vaatteita 5x päivässä ja ne vanhat ovat myttyinä pitkin vaatehuonetta, siivota saa kerran päivässä ja saarnata useammankin ilman näkyvää vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pitää välillä laittaa vaatteet ojennukseen, mutta ei sitä aina jaksa, kun heti on jo sotkussa. Väreinä vaaleanpunainen, vihreä ja ruskea.

Lapseni valitsee melkein kaikki vaatteensa kaupasta. Juurikin nämä ruskeat ja vihreät vaatteet. Joissakin näissä ruskeissa vaatteissa on hieman vaaleanpunaista. Vihreä väri on yksi lapseni lempiväreistä.

vai valitsevatko äidit itse värit??? tuskin nimittäin tuon ikäinen tyttö valitsee itse ruskeita tai vihreitä? =O miksei lapsi saisi itse valita mieluisia, täytyykö aina mennä muodin mukana joka asiassa??

Pojallakin voi olla mielipiteitä vaatteista... Ainakin omalla pojallani on. Hän pitää selkeistä ja raikkaista perusväreistä, raidoista, iloisista kuvista (ei lieskoista yms). Punainen on usein oma valinta.

Vierailija:

Lainaus:

vai valitsevatko äidit itse värit??? tuskin nimittäin tuon ikäinen tyttö valitsee itse ruskeita tai vihreitä? =O miksei lapsi saisi itse valita mieluisia, täytyykö aina mennä muodin mukana joka asiassa??

Hän saakin joitain vaatteita itse valita. Minä valitsen loput. Usein teemme myös niin, että hän saa valita joko esim. keltaisen tai punaisen. Näin kaikki ei ole sitä vaaleanpunaista, mutta kelpaa tytölle itselleenkin kuitenkin.

Ne beiget, vihreät, yms. on ihan mun valintoja. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat