Vierailija

Oon nukuttanu sitä päikkäreille tunnin. Koko sen ajan on pomppinu ylös sängystään ja ainakin puolet siitä on huutanu kurkku suorana. Nyt tulin pois tuolta huoneesta etten räjähtäisi ihan kertakaikkiaan! Taaperolla ikää 1v 4kk ja aamulla on herännyt kuudelta. Auttakaa hyvät ihmiset.... Tätä rumbaa on jatkunut jo varmaan 2 kuukautta ja tuntuu etten enää jaksa...=(

Kommentit (12)

Jos kovasti huutaa niin sano että " äiti on tässä, ala vaan rauhassa nukkua" .

Meillä on tällä menetelmällä päästy eroon kaikenlaisesta nukuttamisesta pikkuhiljaa. Nyt nukahtaa itse päiväunille hetken mesottuaan, samoin yöunille. Ei tarvi olla enää edes näkyvillä, varmaan hetken päästä voi ovenkin panna kiinni ennen nukahtamista (toistaiseksi vasta nukahtamisen jälkeen). Ikää siis 1v3kk.

Kun taapero on nukahtanut, etsi varjoisa paikka johon voit jäädä köllöttelemään muksun nukkuessa :)

Tai sitten koita nukuttaa sisälle rattaisiin, meillä se toimii välillä jos ei voi ulos nukuttaa.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei millään malttais lähteä työntelemään minnekään kun jää taas nuo kotityöt tekemättä... Ja ruokakin pitäis tänäänkin laittaa. Mies tulee puolineljältä ja sit olis tarkoitus lähteä itse salille.... Mutta ruoka ja monta muuta asiaa pitäis keretä tekemään ennen sitä.

ap

Ei suostunut jäämään sänkyyn ei... Olen jo 2 kertaa kokeillut. Nukkuu syliin mut kun yritän viedä sänkyyn niin alkaa ihan mieletön huuto. Oon niin poikki että en osaa enää muuta kun itkeä tämän kanssa... Meillä on tällä aikaa päivästä niin vittumainen piha ettei varjopaikkaa ole missään. Tuntuu että voisin antaa kohta tuon lapsen kelle tahansa....:`(

Just noin olen toiminut. Enää ei hermot kestänyt kun tunnin olin yrittänyt ja touhu oli mitä oli... Nyt nukahti tähän syliin. Yritän nyt viedä pojan omaan sänkyyn. Huhhuh!

ap

Meillä samanikäistä on ihan turha yrittää päivällä saada nukkumaan sänkyyn, rattaisiin nukahtaa saman tien kun pääsee makuuasentoon!

meillä asia korjaantu kun ostettiin kunnolliset rullaverhot jotka eivät päästä valoa läpi.....nyt nukahtaa helposti ja nukkuu kuin tukki.

mutta tämänikäisten kanssa on aina joku vaihe menossa, eli vaikka nyt tuntuu siltä, että teillä on nukkumaanmeno ihan mahdotonta, tilanne voi muuttua (ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä muuttuukin) ihan yks kaks yllättäen. Meillä 1 v 10 kk joka ollut aina tosi vaikea nukutettava. Noin kuukausi sitten huomasin, että viereen nukuttaminen ei enää onnistu, poika saa oikein virtaa siitä että joku makaa vieressä: kiva kiskoa toista korvista ja nenästä ja katsoa, minkä reaktion saa aikaan jne. Itsekseen nukahtaminen ei ollut tätä ennen koskaan onnistunut, mutta yhden tällaisen 2 h vieneen nukutussession jälkeen vain päätin, että nyt onnistuu. Laitoin pojan pinnikseen ja menin tekemään kotitöitäni. 40 min. pikkuvintiö jaksoi huudella sängystään, mutta sitten nukahti, ja sen jälkeen on - ainakin toistaiseksi - nukahtanut itsekseen, välillä ihan parissa minuutissa. Eli vaikka tuntuu, ettei tuo itsekseen nukahtaminen onnistu, sitä kannattaa kuitenkin kokeilla. Ja jos sulla on nyt hommia tehtävänä ja pinna kiristyy siksi, etkö voisi silti laittaa lasta omaan sänkyynsä, nukahti sitten tai ei. Itse ainakin rauhoitut kun pääset tekemään sitä, mitä määrä oli. :)

Ja kesäpäivän kunniaksi vielä loppukevennys: :) Luin juuri jostain, että simpanssi on älylliseltä kehitykseltään 4-vuotiaan tasolla. Eli kaikille temppuilevien, uhmailevien ym. mukavaa harrastavien alle 4-vuotiaiden äideille lohdutukseksi: lapsesi on älyltään huomattavasti simpanssin alapuolella, et voi odottaa häneltä sen enempää, simpanssinkin kanssa voisi usein päivät sujua helpommin. =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat