Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hei! Minua kovasti vaivaa kun jouduin ottamaan jälkiehkäisy tapletit kun ehkäisy petti. Sen jälkeen tuli kuukautiset ,mutta nyt ne on aivan sekaisin. Olleet poissa jo kaksi kuukautta (en ole raskaana testit olen tehnyt) Haluaisin kuulla onko muilla vastaavia kokemuksia ja missä vaiheessa pitäis mennä lääkäriin jos ei menkkoja vaan ala kuulua.

Itselläni on aikasemmin ollut tosi säännölliset. Pitåiskö huolestua vai odottelenko vaan?

Kommentit (8)

Kumi hajosi, ja oli juuri ovulaatioaika.

Menkat alkoivat muutaman päivän sen jälkeen, kun olin pillerit napannut.

Menkat palasivat heti normaalikiertoon.

Kierto meni aivan sekaisin! Aikaa täsät jo n. 5 kk:tta ja nyt vasta alkaa tasaantumaan, en tiedä sitten johtuiko juuri noista pillereistä, mutta vahvasti epäilen, koska onhan tuo hurja kertapaukku hormooneja.

Kuukautiset myöhässä, lisäksi alkavat aian päiväkausien tiputteluvuodolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat