Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis jos ollaan vaikka mökillä, mieheni korkkaa oluen ilman muuta heti kun päästään autosta ulos. Itsestään selvää on, että minä ajan autoa, venettä, hoidan lapset ym. ottamatta siideriäkään. Sit meille tulee isovanhemmat(anoppi ja appi ja miehen siskon perhe lapsineen), ja kaikki ilman muuta olettavat että minä olen ainut jolle ei punaviini maistu ruoan kanssa, ei saunaolut ei siideri. Kun olen saanut lapset nukkumaan avaan ensimmäisen siiderin ja juon sen ja sitten jo väsyttää. Muut jäävät remuamaan, minä valvon ja nukun toisella silmällä, onhan minulla 4 lasta valvottavana. mutta miksi se olen aina minä? Jos ilkeisin, avaisin heti siiderin kun autiosta ulos astun, ja mies saisi ajaa autoa ja venettä ja vahtia lapsia. minä tyttö nautiskelisin viiniä palan painikkeeksi ja ottaisin vielä saunakaljan, ihan tosta vaan! Voih, haaveita vain, tämän seurakunnan juhannusjuhlissa nim: kokemusta on n.18vuotta.

Kommentit (19)

todella tuttua ap! Otappa vähän omaa lomaa, sano jo ennen lähtöä että et voi ajaa kun oot ottanu jo pari siiderii, jatkat sitä sitten perillä, kyllä ne isovanhemmat hoitaa muksut.

hauskaa jussia..

terv. itse kotona kahden lapsen kanssa.(selvinpäin:()

ja sovitaan etukäteen miten homma toimii.

Ristiriitaista on vaan se että minä en halua ottaa yhtään ennen kuin lapset nukkuu ( siis jos ei isä ole ottamatta) , mutta mies pystyy mielestään pikkuhiljaa tissuttelemaan ja katsomaan lapsia :( Siksi olen monesti tyytynyt kohtalooni ...paitsi tänä jussina..

Ja vielä tiedoksi ei me siltikään kummatkaan hirveää humalatilaa itsellemme hankitä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

samaan tyyliin menee juhlimiset meilläkin. mies on nro yksi tarpeidensa kanssa. ja koko hänen sukunsa kanssa. kyllä vituttaa nää juhlapyhät!

Meillä ei kukaan seurueesta ole humalassa, kun lapsia on paikalla. Ei mies eikä vaimo, ei mummo eikä vaari.

Itse en missään nimessä lähtisi sellaisen porukan kanssa mökille, jossa muut ryyppäisi koko viikonlopun ja itse olisin yksin vastuussa lapsista. En ikinä. Itsepä olet osaasi suostunut.

kyllä oli kaameita lapsuuden juhannukset mökillä kännisten sukulaisten keskellä :(. Onneksi tosiaan edes se äiti oli selvinpäin, pelotti ja kummastutti aikuisten käytös.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat