Seuraa 

Vauvalla on hampaita ja hän puraisee välillä niin lujaa, että nännistä vuotaa verta. Haava on kipeä monta päivää ja imettäminen on erittäin kivuliasta. Joskus tuntuu haavan kohdalla kovempi patti, paiseko lienee? Välillä vauva hylkii haavaista nänniä, välillä taas imee hyvin. Olen suihkutellut, laittanut Bepanthen voidetta, joskus Septidiniä haavalle mutta kovin hidasta paraneminen on. Olisiko muita kotikonsteja vai pitäisikö hakea antibioottikuuri? Niitäkään ei viitsisi kovin ahkeraan syödä, edellisen kerran haava oli pari vk sitten.

Kommentit (5)

...laitoin minäkin, mutta ei siitä sanottavaa hyötyä ollut. Aika vaan tuntuu ne haavat parantavan ja kannattaa ottaa paljon ilmakylpyjä rinnoille. Itse olin kotona kokoajan ilman rintsikoita, koska niidenkin pitäminen sattui pahimmassa tilanteessa. Tuo meidän 8,5kk neiti on tehnyt kunnon jäljet muutaman kerran ja toivon että on jo viisastunut eikä enää jyrsi nännejäni.=)

Mulla oli just oikeen kunnon reikä toisessä nännissä, tyttö puras ihan kunnolla..Parantuminen kesti 1,5 viikkoa, mitään parannuskeinoa en keksinyt..Lansinoh- rasvaa (vai onko geeliä) laitoin aina välillä, mutten mitenkään säännöllisesti. Ja se tekee todellakin ihan sanoinkuvailemattoman kipeää, kun pureskellusta nännistä alkaa vauva imemään..Pikaisia parantumisia ap:lle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toinen nänninpää repesi pahasti ja oli erittäin kipeä ja verta tuli. Imetin pari kolme päivää pelkästään terveestä rinnasta ja kipeää rintaa pumppasin ja laitoin bepanthenia joka kerta. Sitten, kun nänninpää näytti aika hyvin parantuneen, imetin siitä jonkun aikaa rintakumin kanssa ja lopulta ilman. Mutta aika hitaasti kyllä tuo nännihaava paranee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat