Seuraa 

Moikka!

Onko täällä ketään, jolla olisi käytännön kokemusta mitättömien tissien sopivuudesta imetykseen? Itsellä kun on rintojen paikalla pelkät olemattomat patalaput ja eka vauva tulossa, niin pelottaa kuoleeko se raukka nälkään, jos ei nuo syötimet tuosta yhtään turpoa...

Kommentit (12)

Minulla on tosi pieni rintavarustus (A-kuppi juuri ja juuri) ja oikein hyvin näilläkin esikoista ruokittiin. Itseasiassa olin jossakin vaiheessa kuin meijeri. Maitoa olisi varmaan riittänyt useammallekin vauvelille :). Pienirintaisuudessa oli se hyvä puoli, että rinnat ovat palautuneet imetyksen jälkeen melkein entiselleen, ei siis mitään riippurintoja vaan edelleen pienet ja napakat tissit :). Pää pystyyn vain. Uskon, että imetät oikein loistavasti " patalapuillasi" ;).

Minulla on yksi tuttu jolla on sellaiset hädin tuskin A:t. Ja kaksi lasta imetti kumpaakin vuoden!

Minulla on kuppi E eikä vauva saanut niistä otetta, ja meinasi tukehtua niihin. Lisäksi niskat on tosi kipeät eikä liivejä löydy mistään!

Eli olen tosi kade sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla sama ongelma kuin sinulla,eli e nyt ja tuntuu että ei nekään pian mulle sovi ja laskettu aika on nyt marraskuussa...

Alun perin piti olla tammikuussa mutta ultra totesi että marraskuussa jo syntyy...

Minulla kun on normaalisti B-kuppi ja nyt siis povi tursuaa jo yli E-kupin liiveistä, kivaa.... Eikä kasvu näytä tyrehtyvän millään!

Manaat vielä tissejäsi että voi kun ne pienentyisi ja äkkiä :)

Ei se imetys ole tissien koosta kiinni - maitorauhanen tuottaa maitoa ja se rasva, josta suuremman kaliiperin melonit koostuvat, on korkeintaan haitolla :) Luinpa jostain jopa tutkimuksesta, jonka mukaan pienemmät rinnat tuottivat vähän isoja paremmin maitoa.

Mulla ei ekassa raskaudessa rinnat juuri kasvaneet. Vasta pari päivää synnytyksestä maidon noustua peilistä tuijotti vastaan pamelamainen ilmestys :D Rinnat jopa jäivät muistoksi yli vuoden imetyksen jälkeen, ennen raskautta kuppikoko oli B ja imetyksen loputtua vakiintui C:hen. Imetyksen alussa sain sovitella jopa DD-kasseja päälleni, parin kuukauden jälkeen imetyskoko vakiintui D:hen.

- Pomelo, rv 7+3 ja iltapäivän tärkeät pohdinnat - ja kiristävät liivit ;D

Itsellä taas kuppikoko huitelee mallista riippuen C ja D väliä..

Mua lähinnä pelottaa, että minkälaiset tappaja tankkerit näistä kehittyy!

Kaverit tekivät jo kauan aikaa sitten kiusaa, että eipä käy kateeksi suakaan sitten kun olet raskaana. Muutenkin olisin tyytyväinen B-C kuppiin. Ehkäpä ne sitten jos ja kun imetän niin vaikkapa pienentyisivät edes hiukan.

* Pistää sormet ristiin*

Tsemppiä siis ja rinta rottingille! Itse valun suosiolla kaksinkerroin tuolilla, kun tuntuu nuo hinkit painavan n. tonnin verran. =(

Olivatpas positiivista luettavaa nuo lättätissikokemuksenne! Ehkä siis näistäkin ruippanoista vielä ruokaa irtoaa. Taidan kysyä täältä jatkossakin, jos tulee ihmetyksen aiheita! :o)

Täällä kohtalotoveri. Ennen ekaa lasta kuppikokoni oli nippanappa B. Rinnat ei oikeastaan kasvaneet raskausaikana ollenkaan, mutta kun vauva syntyi, niin jopa tuli kunnon povipommi :o) Maitoa tuli niin, että olis riittänyt kaksosille! Toisen lapsen kanssa jopa luovutin maitoa pari ekaa kuukautta.

Sen, mitä olen tutustunut muiden imetysongelmiin, niin tuntuu, että ongelmat liittyvätkin useimmiten suuriin rintoihin, joista vauvan on vaikea saada kunnon otetta.

Mulla ei ikävä kyllä säilynyt kuppikoko enää imetyksen jälkeen, vaan oli jo ekan jälkeen sitten nippanappa A :o( Silti tosiaan on kaikkiaan 43 kk imetystä takana (neljä lasta) ja vielä olis lisää odotettavissa kun vitonen syntyy parin viikon päästä :o)

Tinka rv 36+3

Laittelin itse just aloitusta samasta aiheesta, ja nyt vasta huomasinkin, että täällä oli joku toinenkin samoissa mietteissä. Juu, täytyy vaan toivoa, että ihme tapahtuu, kun vauveli syntyy! Nyt on niin vaikea uskoa, että näin pienistä olisi mihinkään. Mulla on se jännä puoli, että jostain syystä läski ei kerry rintoihini juurikaan, eli vaikka oon isohko, niin rinnat on pikkuiset. Ja se, että maitorauhasta on toisessa ihan mitättömästi. Aivan kuin olisi kesken jäänyt kehitys : (

Ei huolta huomisesta. Itsellä just ja just A-kuppi ja imetin melkein vuoden ja varmaan ois riittäny pidempäänkin, mut sit jo itse vähensin pikkuhiljaa, jotta se maidon tulokin sit loppuis ajallaan ja tosiaan, mullakin tissit kasvo vasta siinä vaiheessa ku maito alko pari päivää synnytyksen jälkeen nousta. Älä stressaa olleskaan imetyksestä ja kun aika koittaa ja jos ei maito nousekaan nii sekään ei oo maailman loppu. Mitä vähemmän miettii imetystä sen paremmin se luultavasti aikanaan sujuu!!!

Mulla tosissaan oli ennen raskautta olemattomat A-kupit.. jotka raskauden aikana sitten pikkuhiljaa muuttui B-kupeiksi. Pari päivää synnytyksestä olikin sitten reilu C-85... ellei jopa D.... eli ja maitoa pursuaa niin, että taidan alkaa luovuttajaksi. .. mutta pieni vinkki:

Rasvaa rintoja jo raskauden aikana raskausarpivoiteella.. ja ota sairaalaan mukaan kunnollinen rasva, koska muutos on todellakin räjähtävä synnytyksen jälkeen ja nahka joutuu todella koetukselle

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat