Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Raskausviikkoja menossa 39+3. Edelliset ovat syntyneet paria pv ennen laskettua, joten toivossa elän, että tämäkin lähtee pian käyntiin. Toivottavasti kerkeän vain sairaalaan Eivät ole nuo synnytykset kestäneet kovinkaan kauan...

Joka toinen yö on supistullut lupaavasti, mutta viime yö oli karsea. Ne olivat jo oikeita kipuja, joita tuli epäsäännöllisesti, välillä väli oli 10 minuuttia ja joskus 30 minuuttia. Kontillaan heijailu supistuksen jälkeen ja suihku helpotti kipeää jälkikolotusta selässä ja masussa klo 04 aikaan. Eli olipa rikkonainen yö. Tällä kertaa vain kivut olivat selkeästi pahempia kuin ennen.

Kysyisin teiltä: Kuinka monella kivut ovat vain pahentuneet ja raskaus mennyt reippaasti yliajalle vaikka supistuskivut ovatkin jo niitä synnytyskivun tuntuisia? Neuvolatäti veikkasi tämän syntyvän ennen laskettua, mutta minä totesin siihen (vähän epäilevästi), että ensi viikolla nähdään taas Onneksi vielä päivällä saa levättyä eikä tule niitä kipeimpiä supistuksia.

Paikat on jo olleet auki, laskeutunut, kiinnittynyt ja kaula hävinnyt pari kk sitten.

Kommentit (1)

Mun esikoinen syntyi rv 39+1, paria viikkoa ennen lääkärissä oli kaikki ok ja eikä ollut vielä laskeutunut.

Mulla oli edellinen päivä supistuksia (ei erityisen kipeitä) 10 min. välein, illaksi rauhoittui. Aamuyöllä sitten meni lapsivedet, jonka jälkeen tuli ekat kipeät supistukset ja sairaalaan kun mentiin, lapsi syntyi 4,5 tunnin kuluttua.

Jos sulla edelliset on ollut nopeita, niin kyllä olisin jo melkein sairaalan ovella kolkuttelemassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat