Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Auttakaa siskokullat, mitä teen, kun vauvani kasvot paloivat tänään auringonpaisteessa? Ne ovat ihan tulipunaiset ja vauva on ihan kuuma. Tällaista ei saa tapahtua, mutta niin vaan tapahtui minun 5 kuiselle pojalleni! Miehen sisko oli meillä tänään vauvaa hoitamassa (hän on äiti itsekin), ja luulin, ettei hänelle pidä rautalangasta vääntää vauvanhoito-ohjeita. No, hoitaja oli lähtenyt vauvan kanssa ulos ja laittanut vauvan rintareppuun, olivat käyneet kävelyllä rannalla moikkaamassa jotain tuttua. Onneksi oli sentäs vauvalla lakki päässä, mutta kasvot paloivat tuolla reissulla.

Tämä on ensimmäisiä kertoja, kun olen antanut vauvan hoitoon (olin gynekologilla ja mies oli töissä), ja kun tulin takaisin, sain hirveät pultit vauvan ihosta. Miehen sisko vähän pahoitteli, mutta hän sanoi, ettei se nyt niin vakavaa ole, että kyllä se siitä. Mies taas suuttui minulle, että menin huutamaan hänen siskolleen. Kamala perheriita tästä tuli vielä, mutta sillä ei ole väliä nyt, kun olen niin huolissani lapsestani. Mitä palaneelle iholle pitää tehdä noin pienellä? IHan kamalaa, ei kai tästä voi seurata jotain vakavampaa myöhemmin? Auttakaa! Mies nauroi, kun aioin viedä vauvan lääkäriin. Miehen mielestä olen ylihysteerinen curling-äiti.

Kommentit (17)

Vauva on vielä tosi pieni, minä kyllä veisin lääkäriin katsottavaksi. Jos reissu on " turha" , niin vaiva ei ole suuri. Voisit mielestäni heti soittaa johonkin terveysneuvontaan tms. puhelinpalveluun ja kysyä ensiapuohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaikka pidettäisiin naama menosuuntaan niin olivatko he kävelleet aina vain aurinkoon päin. Vähäsen ontuu tuo stoori.

Ja jos on lakki päässä, niin miten voi naama palaa. Otas taas ne lääkkeet....

näin kuumalla mun vauva on kuuma koska ei suostu juomaan vettä kuin muutamia tippoja. Posketkin punottivat alkukesästä lyhyen rattaillaajelun jälkeen ja pelkäsin niiden palaneen, mutta illalla olivat jo normaalit. palanut iho on kirkkaan punainen ja kuumottaa.

Kiitos, taidan ottaa yhteyttä lääkäriin miehen vastustuksesta huolimatta. Eipä siinä mitään menetä. Nrolle 4: En minä ole ollut katsomassa,miten lastani on pidetty ulkona, mutta miehen sisko sanoi, että lapsi oli rintarepussa ja lakki oli päässä. ap

Miten joku provonhuutelija on tähänkin ketjuun päätynyt.

Miksi ihmeessä joku yrittäisi keksiä tälläistä.

Nyt järkipäähän ihmisille, oikeesti.

PROVOO

PROVOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat