Vierailija

Olen siis muutenkin neuroottinen ja hysteria-herkkä ja nyt tietysti ihan kauhuissani...

Huomasin nimittäin pari viikkoa sitten sekä oikeassa kädessäni että toisessa jalassani yht' aikaa pienet pistemäiset (halkaisijaltaan n. 3-4mm) mustelmat. Eivät siis sellaiset normaalit mustelmat, vaan pienet pallomaiset verenpurkaumat. Annoin asian kuitenkin jonkin aikaa ihmeteltyäni olla ja ne paranivatkin pian, mutta nyt huomasin toisessa kädessäni samanlaisen, siis kolmannen muutaman viikon sisään.

Mitä nämä voivat olla? Voiko tällaisia tulla " ihan muuten vaan" vai ovatko aina oire jostain? Olen tietysti ihan varma, että minulla on leukemia, mutta voisiko olla vain jotain vaaratonta? Olen AINA ollut hyvin mustelmaherkkä (siis pikkulapsesta asti), eikä veriarvoissani kuitenkaan koskaan ole ollut mitään häikkää (iso verenkuva otettu viimeksi muissa yhteyksissä vuosi sitten). Suvussamme on muutenkin mustelmaherkkiä ihmisiä, joten en koskaan ole panikoinut mustelmista. Tällaisia verenpurkaumia en ole kuitenkaan koskaan itselläni huomannut...Muuten voin hyvin, ei väsymystä, infektioita ym.

Asia kannattaa varmaan kuitenkin käydä tutkituttamassa, mutta miten menetellä? Jos soitan terveyskeskukseen saan tuskin ennen lomia enää aikaa (tk heinäkuun kiinni), joten pääsen lääkärille ehkä syyskuussa, ja yksityiselle minulla ei oikein ole opiskelijana varaa. Kuinkakohan paniikissa tässä pitäisi olla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat