Vierailija

Itse en ole koskaan saanut orkkua pelkästään yhdynnällä, enkä oikeastaan pitkiin aikoihin muutenkaan jos penis on sisässä. Saan lähinnä orkun vain nuolemalla tai joskus muuten hiplaamalla.

Tilanne on aina ollut samanlainen, en ole koskaan ollut edes lähellä orkkua pelkän penetraation seurauksena.

Olen kuitenkin joskus huomannut, että tämä harmittaa miestä, koska hän kai haluaisi, että saisin vain kun hän tulee sisääni. Se ilmeisesti tekisi hänestä " miesten miehen, joka laukaisee naisen kuin naisen" . Mutta kun en saa sillä lailla, niin en saa. Yhdyntä tuntuu hyvältä (oikeammin ihanalta), mutta jos penis on sisällä, en pysty keskittymään orkun saamiseen.

Joskus aikoinaan sain yhdynnässä vain jos hieroin itseäni, mutta nykyään se tuntuu vain vähän tylsältä, enkä tule sillä tavalla vaikka haluaisin (edes miehen mieliksi).

Kommentit (12)

Kun mua melkein ärsyttää se, että pitääkö sängyssäkin kiltisti vaan " suorittaa miehelle emätinorkku" jos hän haluaa tai sitä sattuu toivomaan! Kun sellainen fiilis siitä tulee. Potuttaa jos ei riitä se, että pitää seksiä tosi ihanana ja miestä kiihottavana - haluaa ja usein.

Ei, kun seksi on vajaata kun ei saa emätinorkkua. Pitäisi saada. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuinka orgasmin saa - vaikka nenää hieromalla?! Ei emätinorgasmi mikään ainoa autuaaksitekevä O ole, se on aika yksipuolinen näkemys. On monia naisia jotka eivät saa orgasmia millään konstilla, se on jo hankalampi juttu. Mutta te kaikki joilla se irtoaa, nauttikaa, tavasta riippumatta.

Eikä se O aina niin välttämätön ole, toisinaan esim. ovulaation jälkeen orgasmiherkkyys on tiessään ja O saattaa vaatia jyystöä minuuttikaupalla, se ei ole kivaa kummallekaan. Joten ei pidä väkisin puristaa, yhdyntä on silti hauskaa!

jos hänelle on jäänyt tuollainen mielikuva? Luulisi, että meitä tavanomaisempia, jotka ei saa orkkua yhdynnässä, olisi jo satunnaisotannalla joukkoon mahtunut?

En saa orkkua aina itsenikään kanssa, joten miksi pitäisi olla joku " laukeamiskone" ? Mua ei henk. koht. harmita myöskään se, jos mies ei aina saa. Kun mun mielestä seksiä harrastetaan siksi, että se on nautinnollista, ihanaa ja kivaa - ei siksi, että suoritettaisiin jotain tiettyjä juttuja " nainen laukeaa penetraation seurauksena ja mies laukeaa sitten soveliaan ajan kuluttua soveliaalla tavalla" .

Mun mielestä sillä ei ole niin merkitystä, etten saa orkkua kun penis on sisällä, mutta mies kokee olevansa jotenkin " vajaa" sen takia. En tiedä miten saisin taottua hänen kalloonsa, että tosi monet naiset eivät tosiaan saa juuri millään. Ja minä sentään saan melkein aina, joskus useankin kerran (joskaan en peräkkäin). Eli ei pitäisi hänellä olla sellaista käsitystä etten seksistä hänen kanssaan pitäisi!

vaimoni saa pelkästään emätinorkkuja. Oli kyse itsetyydytyksestä tai seksistä.

Harmittaa kun se ei tykkää juurikaan suuseksistä juuri tämän takia. Mutta ei kai sitä kannata valittaa, kunhan kukin saa tavallaan

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat