Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Voiko raskaana ollessa syödä kaikkia homeopaattisia lääkkeitä entiseen tapaan?

Toisessa ketjussa puhuttiin jo kalanmaksaöljystä, voiko siis sitäkin syödä A-vitamiinista huolimatta?

Kiitos etukäteen!

Kommentit (8)

Ja että Pulsatilla saattaa nostaa maidon rintoihin, mutta eihän se toisaalta haittaa. Ylipäänsä kaikki homeopaattiset aineet vaikuttavat myös vauvaan, mutta toisaalta ajatellaan, että vauva ja äiti ovat yhtä, ja jos äiti jotain tarvitsee, on se lapsellekin hyväksi.

Ko. homeopaatti ei kuitenkaan esim. itse halunnut käyttää raskautensa aikana muita, kuin synnytystä valmistelevia lääkkeitä. Itse käyttäisin aivan varmasti akuutteihin vaivoihin homaopaattisia lääkkeitä, jos olisin varma, että lääke on oikea.

Mr. Hahnemann on kuulemma sitä mieltä, että kaikkien raskaana olevien kannattaisi raskauden toisella puoliskolla ottaa Sulphur C30:a, koska he vaan tarvitsevat sitä.

Ja sekin kommentti vielä, että mitään homeopaattista ainetta ei ole tarkoitus käyttää aina ja jatkuvasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ilman muuta konsultoisin omaa homeopaattiani raskauden aikana, koska oman kehon tila on muuttunut.

Mutta akutteeihin vaivoihin voi ottaa ihan normaalisti.

Moi,

minulle homeopatia on ihan vieras hoitomuoto ja nyt olen siihen hieman yrittänyt paneutua.

Synnytystä varten tilasin nyt itselleni Caulophyllum D30-tuotteen, jota voi alkaa ottamaan 2-3 viikkoa ennen synnytystä. Phosporus D 12 tuotetta on myös varastossa, jotta voi ottaa sitä synnytyksen yhteydessä ja lisäksi synnytyksen jälkeen on pussissa Arnica D12-tuotetta.

Säikähdin jo tuossa äsken, kun joku kertoi, että Caulophyllum D6 voi aiheuttaa lapsiveden menon, sillä sekoitin sen vastaavaan D30-tuotteeseen, mutta nyt tuossa D6 pussissa näyttääkin lukevan, että:" ...kun laskettu aika ylittyy..."

Mielenkiinnolla homeopatian maailmaan tutustuen, pazzepartout

Kannattaa olla varovainen aina ja ottaa yhteyttä sekä homeopaattiin että lääkäriin asian tiimoilta.

Monet käyttävät myös erilaisia rohdoksia homeopaattisten lääkkeiden lisäksi, joten tässä hieman niistä:

http://puutarha.net/index.asp / (hakusanalla " Raskauden aikana vältettävät yrtit?" )

Ihan itse valitsemiani, että myös homeopaatin suosittelemia =)

Mutta käy homeopaatilla mikäli epäröit.

Ja lääkäriltä ei asiaa voi kysyä, koska heillä ei ole mitään tietoa homeopatiasta, joten he voi niitä suositella vaan kieltävät kaiken jota ei ole lääketieteellisesti testattu...... sehän on selvääkin =)

Kiitos vastauksista! Mulla on tarkoitus ottaa funktionsmedel 5:ttä, joka estää nuhaa menemästä poskionteloihin ja korviin. Flunssa kun on iskenyt päälle. Tietääkö joku tästä? Tokihan voisin homeopaatillekin soittaa, jos joku sattuisi olemaan huomenna töissä...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat