Vierailija

Isi vaan kelpaa. Isin kanssa pitää mennä illalla puistoon, äiti ei saa tulla mukaan. Isi saa lukea kirjaa, äiti ei. Isi saa työntää ostoskärryjä, ei äiti. Isi laittaa leipää ja istuu pöydässä iltapalla, äidin pitää mennä pois.

Äiti, mene pois!! Huutaa meidän 2-vee...

Mä olen pojan kanssa päivät ja raskaana rv 37. Tiedän, ettei tälläisestä käytöksestä pitäisi loukkaantua, mutta minkäs teet (varsinkin tässä tilassa)...onko kellään vastaavaa?

Tietenkin iskä on vaan kiva leikkikaveri, joka tulee töistä hauskuuttamaan ja jaksaa olla kiva. Äiti on sitten se, joka kieltää, asettaa rajat, on välillä väsynytkin ja tiuskii. Eikä aina ehdi leikkiä niin paljon, kun haluaisi, kun pitää kotonakin tehdä hommia.

Onko kellään vastaavaa ' äiti-kielteisyyttä' ? Paheneekohan vaan, kun vauva syntyy? Yhyy.....;(

Kommentit (8)

Kun kuulee, että ovi käy alkaa nauraa ja kontata kohti eteistä innoissaan!

Nauraa ja leikkii isin kanssa, minua katsoo nyreissään..

Kelpaan hyvin kyllä ruokkimaan.

Leikkiinkin kelpaan jos isi ei ole paikalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

soitin miehelle töihin, että tulis jo kotiin.. Poika 2v kiukuttelee mulle ja ihan ilmiselvästi kaipaa isiä. Isi on siis meilläkin ykkönen. Esikoinen nyt 5 v on aina ollut enemmän äidin poika taas.

Tulee kohta kotiin laittaan pojan nukkumaan. Onneksi.

Ps. eilen aamuna isin lähtiessä töihin poika huusi 2h... Tuskaa tämä lomalla olo, onneksi miehellä alkaa kans loma ensi viikolla!

Noin 2-vuotiaana lapset ovat isänpoikia tai -tyttöjä. Opettele nauttimaan siitä, että viihtyy isänsä kanssa ja lepää sen aikaa kun syövät iltapalaa, kylpevät tms. Pian teille syntyy vauva ja eikö olekin mukavaa, kun tietää että lapsi viihtyy isänsä kanssa kun olet laitoksella?

Jotenkin tajuaa, että vauva on syntymässä ja hakee nyt kiintymyssuhdetta iskään.

Äiti on varmasti väsyneempi, kärttyisämpi ja iso maha rajoittaa rajumpia temmellyksiä.

Oidipaalivaihe tulee vasta 4-5 vuotiaana- siinä pois rakastuu äitiin ja haluaa tämän kanssa naimisiin- isä on taas vihollinen, joka pitää syrjäyttää. Ja tietenkin toisinpäin..eli tyttö rakastuu isäänsä ja on äidilleen mustasukkainen...

älä siis huoli. kuuluu varmaan tuohon ikään ja siihen, että teille syntyy vauva.

niitä oidipaalijuttuja... Ensin on vastakkaista sukupuolta oleva vanhempi ykkönen, ennen kun alkaa samaistumaan samaa sukupuolta olevaan ja osat vaihtuu.

Tai sitten on jo etukäteen mustis uudelle vauvalle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat