Vierailija

Kommentit (21)

jos mies lihois..sanoisin nätisti..jos ei auttas..sanoisin rumasti =) Mut onhan se niin ku parisuhde vakiintuu, niin kiloja kertyy, puolin ja toisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

10 kilosta voimakkaasti. Hän on niin huippu-urheilullinen, ettei hyväksy läskejä yhtään. Tai siis hänen filosofiansa on se, että ylipainoakin voi olla, mutta ei missään tapauksessa huonoa kuntoa. Hoikka ja huonokuntoinen on sekin huono homma hänen mielestään.

Lihottiin molemmat pari vuotta sitten surusta 10kg (ollaan molemmat aika hoikkia) ja se oli molemmille liikaa ja ihan kamala asia :) Tsempattiin toisiamme ja vannottiin, että jos toinen joskus lihoo, niin toinen tsemppaa laihduttamaan :)

Ollaan sporttinen pari ja harrastetaan liikuntaa yhdessä, joten ylikiloista ei ole pelkoa. Jos ylimääräistä tulisi enemmän kuin 5 kiloa, niin varmaan mies ehdottais lenkillelähtöä nykyistä useammin. Todennäköisesti minä olisin kuitenkin ehtinyt tehdä aloitteen jo itse... En sietäisi itseäni ylipainoisena.

Itseasiassa olen jo reilut 30 kiloa painavampi kuin tavatessa..Miestä ei tunnu haittaavan, laihduttamisestakin sanoo että jos itsestäs siltä tuntuu. Itseäni haittaa paljon enemmän nämä kilot!

Mies ei jotenkin tunnu näkevän näitä kiloja. Lihoin pikkuhiljaa jonka jälkeen onnistuinkin laihduttamaan 20 kiloa eikä mies huomannut silloin mitään eroa!!! Nyt olen lihonnut uudestaan eikä mies edelleenkään näe mitään eroa laihduttamisen ja lihomisen välillä..

Toisaalta, onhan tuolle miehellekin kiloja tullut (ei kyllä läheskään niin paljon kuin minulle, lähinnä vaan vatsa on kasvanut) eikä kyllä haittaa pätkääkään minua.

joten siitä se 15kg ylipaino tuskin haittaisi yhtään. Itte oisin vaa mielissäni!! Kerranki voisin laihduttaa, eikä ainaista lihotusyritystä...

tässä on tullu se 30kg 6 vuoden aikana mutta niin on melkein miehellekkin. Yhtäkaikki molemmat halutaan/yritetään ja ollaankin vähän jo saatu laihdutettua, mutta ei tässä mitään eroomassa olla.

Raskausaikana tuli se 30kg, kun turposin kuin pullataikina etenkin lopussa. Onneksi kaikki myös lähti yhtä nopeasti kuin tulikin.

Ennen raskautta lihoin 10kg 2kk aikana. Söin hormoneita, jotka eivät sitten sopineet minulle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat